Vierailija

Ole pannut merkille, että uusia volvoja ajavat naiset ovat usein sellaisia elintasolihavia klassisia tanttoja, jotka pukeutuvat sinällään tyylikkäisiin, mutta harvinaisen epäseksikkäisiin merkkivaatteisiin. Hiukset on myös poikkeuksetta leikattu lyhyeksi poikamaiseen epäkiihottavaan tyyliin. Näitä volvotanttoja alkaa olla jo yli nelikymppisissä.

Eli jos naisen automaku suuntautuu volvoihin ja nainen opiskelee tai on jo hyvässä ammatissa, että hän voi ostaa sen volvon, niin kannattaa välttää.

• ylös 6
  • alas 3

Kommentit (7)

Vierailija

Häh, mitä ihmettä? Olenko volvo tantta? Olen vähän yli 40, mutta en kyllä ole lihava ja minulla on pitkät hiukset, mutta voi kyllä olla, että pukeudun epäseksikkäästi.... omistan punaisen uuden pienen volvon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Volvotantta Espoosta

:D Kiitos nauruista.

Olen volvotantta! Ajan upouutta XC90-Volvoa. Olen 42-vuotias, se täsmää.

Olen kylläkin pieni, pitkähiuksinen ja sirorakenteinen. Ääneni on hento, olen kiltti ja menestynyt työssäni. Jostain syystä erityisesti miehet ärsyyntyvät autostani ;)

Ostin sen osingoista kertyneillä rahoillani.

Vierailija

Volvotantta Espoosta kirjoitti:
:D Kiitos nauruista.

Olen volvotantta! Ajan upouutta XC90-Volvoa. Olen 42-vuotias, se täsmää.

Olen kylläkin pieni, pitkähiuksinen ja sirorakenteinen. Ääneni on hento, olen kiltti ja menestynyt työssäni. Jostain syystä erityisesti miehet ärsyyntyvät autostani ;)

Ostin sen osingoista kertyneillä rahoillani.

Kiinnostaako nuorempi toyboy?
M29

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.