Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iski karmea masennus kohtaus kun tajusin etten voi olla millään niin hyvä miehelle kun muut naiset

Vierailija
28.04.2017 |

Miksi se olin minä jota uhattiin veitsellä? Miksi se olin minä, joka autosta kesken kaiken heitettiin pihalle, olisin silloin tahtonut mennä kaverille kylään mutta se oli syy heittää vihaisesti autosta pois kesken kaiken? Miksi haukuit huoraksi kesken kaiken kaupassa, senkin vain hetken mielijohteest, niinhän sinä autossa väitit. Kuhan kimmastuit. Oli syysi.

Mä en uskalla tehdä enään mitään. Mä ajattelen vaan. Olen vain. Mutta samalla yhä pelkään sisimmässäni. Yritän epätoivoisesti unohtaa. Mutta en voi näille epätoivoisille kohtauksille mitään.

Mä tiedän että en kelpaa kellekkään, en halua olla kellekkään yhtään mitään. Anteeksi tämä purkaus.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapiaa.

Vierailija
2/4 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että alat rakastaa itseäsi.

Elämä on pitkä tie mennä harhaan. Itseään ei voi juosta karkuun. Sinä olet arvokas, juuri sinä. Katso itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapiaa.

Mitähän se terapia auttaisi kun tiedän että kukaan muu nainen ei saa tälläistä kohtelua kuin minä. Mutta minä ansaitsen kaiken tuon. Olenko muka oikeasti niin paska, että minua voi kohdella kuin mitäkin rättiä?

Vierailija
4/4 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up