Kuinka humalassa olet kun olet juonut puolikkaan pullon viiniä?
Kommentit (26)
Riippuu viinistä. Skumpasta pienessä hiprakassa. Punkku alkaisi tökkimään ja olisi kamala väsymystila. Valkkarista myös hiprakassa. Väkevän viinin kanssa olisi kohtuullinen humalatila enkä joisi pulloa loppuun.
tuohan olisi suunnilleen kolme annosta. olen isokokoinen mies. ei taitaisi promilleja pahemmin tulla.
Nyt varmaan olisin aika hiprakassa, mutta enpä ala kokeilemaan. Join joskus aivan älyttömästi (mm. opiskeluaikana nousi toleranssi niin, että pullo viiniä oli "aloittelut" ja sitten vasta lähdettiin JUOMAAN).
Enää en halua koskea koko aineeseen, vei minut ihan pohjalle. Alkoholistisuku ja iso riski joutua hyvin ennenaikaisesti six feet under.
Sehän olisi 2-3 viinilasillista? Ei siitä nyt känniin ainakaan vielä tulisi, hiprakkaan kyllä.
Tuo määrä viiniä riittäisi avaamaan haarani tuntemattomille miehille.
Riippuu viinistä. Kesällä join 13,5% valkoviiniä 2 lasia ja olin oikeasti humalassa, ihmettelin tätä suuresti.
Yleensä tuosta määrästä olen vain tosi hiprakassa, mutta en tippaakaan humalassa. Yleensä juon 11,5% valkoviinejä.
Se riippuu. Joskus päässä heitättää jo yhdestä lasillisesta, joskus menee juuri se puolikas pulloa ilman mitään havaittavaa vaikutusta.
Riippuu siitä, kuinka nopeasti joisin sen. Pikku hiprakka tai ei mitään erityistä. Useiden tuntien aikana hitaasti lipitellen olisin edelleen ajokunnossa.
Hmm ehkä vähän posket punottaa mut ei muuten vielä tunnu missään. Ehkä hiukan alkaa hihityttää kun päästää sen puolikkaan pullon ohi :D
Riippuu päivästä, viinistä, fiiliksestä jne. Humalaan vaikuttaa moni asia. Joskus lasillinen heittää päässä ja joskus mikään ei nouse millään hattuun.
muistaakseni yhdessä myytinmurtajat jaksossa testasivat että kumpiko haittaa ajamista enemmän, alkoholi vai väsymys. naispuolinen juontaja taisi tulla hiprakkaan jo yhdestä annoksesta.
N-42 kirjoitti:
Tuo määrä viiniä riittäisi avaamaan haarani tuntemattomille miehille.
No sitten sulla ei ole kaikki ihan kunnossa muutenkaan :D
Hiprakassa olisin. Naurattaisi, puhututtaisi ja ehkä pikkuhiljaa jo tanssittaisi normaalitilaa enemmän, mutta en olisi varsinaisesti humalassa.
Valmis lähtemään (entiselle) työpaikalleni.