Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysin kirpparilta aivan ihanan mekon

Vierailija
28.04.2017 |

mutta en mahtunut siihen.
Kohtalotovereita?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä löysin alesta mekon, joka silloin oli mielestäni maailman kaunein, ja ostin sen, vaikka en mahtunut siihen. Parikymmentä vuotta myöhemmin laihdutin lähes 50 kiloa ja löysin mekon varastoa inventoidessani. Nyt se on minulle väljä!

Vierailija
2/8 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo huomasin ja kuvasinkin sen " mekon". Aina kannattaa säilyttää noin mukava sattuma. Jos vaikka samanlaisia osuisi vatsaan myöhemminkin :)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekka ja pätkä hehe

Vierailija
4/8 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohtalotoverisi. Ostin mekon silti, motivaatiovaatteeksi. Kävikin niin, että laihduin liikaa, ja mekko jäi isoksi :) Ei jostakin syystä kuitenkaan haittaa ;)

Vierailija
5/8 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pekka ja pätkä hehe

teidän kuvat ovat vessan seinällä mutta en kerro missä. Olkoon semmonen pokemon metsästys . Vihje : poliisitalolla päin.

Minä sitten taas pokemondeeraan teidät ja kiinnitän sinne uudet kuvat jotka te käytte asiallisesti kuittaamassa ok?

Vierailija
6/8 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salin kahvi on hyvää. Ja kiva lukea ne lehdet .

Vierailija
7/8 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallinen ketju. Missään ei ole ikinä ollut näin paljon laihtuneita naisia kerralla ja tuo kakkonen odottelee jotain ihme sattumaosumia vatsaan :D

Vierailija
8/8 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mittasin aikoinaan vaaksalla (peukalo-keskisormiväli käsi levitettynä), että mun sopivissa vaatteissa on vyötärö vaikkapa 2 vaaksaa ja pari senttiä. Oli helppo mitata vaatteen sopivuus suurin piirtein ihan kaupassakin, niin ei ota liian pientä tai isoa sovitettavaksi.