Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori mieheni juo, olen aivan loppu mutta rakkaus ei anna periksi

Uupunut
28.04.2017 |

Olemme olleet jo vuosia yhdessä. Miehelläni on ikää vasta 27v. Hän tiedostaa itse ongelmansa ja onkin sitä vähentänyt. Silti salailu,juomisten vähättely ja käyttäytyminen kuin ei olisi yhtään ottanutkaan ovat arkeamme. Saan totuuden lypsämällä "riitojen" kautta irti ja olen aivan loppu. Tyylillä: "kyllä minä tiedän ettei jäänyt ihan yhteen kaljaan, kerro nyt rehellisesti todellinen määrä mitä otit". On tirautettu monet kyynelet, en suutu juomisesta vaan epärehellisyydestä. Olen ollut tukena ja tehnyt kaikkeni, mutta ei. Mies itse näkee tilanteen kuitenkin olevan menossa parempaan suuntaan ja sanoo tekevänsä kaikkensa nyt (aina NYT). Rakastan häntä valtavasti, ero tuntuu mahdottomalta ajatukselta. Mitä minä teen?:(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko ap että sinä et voi miestä raitistaa. Me muutkin on tuo tie käyty läpi, ja tiedetään. Älä vaan tee sitä virhettä mitä minä, että vielä lapsia tuohon. He joutuvat katsomaan sitä samaa juomista ja alamäkeä, mutta eivät voi edes erota, sittenkään kun sinä lopulta tajuat.

Googleta alkoholismin vaiheet, ja lue niitä aina välillä.

Alkoholisti rakastaa vain alkoholia.

Vierailija
22/27 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että alkoholisti valehtelee? Hän avaa suunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät että alkoholisti valehtelee? Hän avaa suunsa.

Juuri näin.

Vierailija
24/27 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele elämääsi kymmen tai kaksikymmentä vuotta eteenpäin.

Kymmenen vuoden päästä miehesi on 27-vuotias haiseva juoppo, jota mahdolliset yhteiset lapsenne häpeävät ja ehkä pelkäävät, vaikka ei olisikaan silmin nähden humalassa.

Kahdenkymmenen vuoden päästä kumppaninasi olisi (molemmat) päänsä juomisella pehmittänyt örveltäjä, jolle juominen ei olisi mikään ongelma, mutta alkoholin puute olisi. Kun sinä menetät omat halusi silloin kuin hän on humalassa, sinulla on ehkä jäänyt huomaamatta, että mies on siinä vaiheessa menettänyt kykynsä.

Jos - siis huomaa JOS! -  mies rakastaisi sinua yhtä paljon kuin sinä häntä, hän edes YRITTÄISI olla juomatta. Ilmeisesti hän itse tiedostaa totuuden: hän rakastaa juomista enemmän kuin sinua. Myös sinä tiedät sen etkä siksi uskalla laittaa miestä ns. seinää vasten eli ilmoita eroavasi, jos ei lopeta juomista. Tiedäthän sinä, että mies luopuu mieluummin sinusta kuin juomisesta.

Vierailija
25/27 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nää tälle vielä vastailee, selvä peli että sen pitää jättää se mies. Pyh.

Vierailija
26/27 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei  toi  ole rakkauta vaan yksin jäämisen pelkoa  ja läheisriippuvuutta sun puolelta. Sä  jaksat katella koska  parempi  huonossa suhteessa kuin sinkkuna sun mielestä ja mahdollistat sen ukkelin juomisen omilla toimillasi. Arvostaisit ittees ny ees vähän enemmän.

Vierailija
27/27 |
29.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko ap että sinä et voi miestä raitistaa. Me muutkin on tuo tie käyty läpi, ja tiedetään. Älä vaan tee sitä virhettä mitä minä, että vielä lapsia tuohon. He joutuvat katsomaan sitä samaa juomista ja alamäkeä, mutta eivät voi edes erota, sittenkään kun sinä lopulta tajuat.

Googleta alkoholismin vaiheet, ja lue niitä aina välillä.

Alkoholisti rakastaa vain alkoholia.

Runsaskaan alkoholin juominen ei ole välttämättä alkoholismia, kannattaisi sekin muistaa.

Jotkut on alkoholisteja, jotkut taas ei, vaikka juovatkin paljon.

Jotkut naiset on kyllä typeriä nillittäjiä, kun kuvittelevat sen kaljan olevan ihan kuin joku toinen nainen, jonka mies valitsee ennemmin kuin sen narsistisen nillittäjän.

Ja TOTUUS

Ei kannata naisen osittaa arvostavansa miestä, ei kannata naisen edes yrittää pitää miestä tyytyväisenä, ei kannata naisen antaa miehelle seksiä, niin ullatu ullatus, kun mies lähtee ennemmin hakemaan lohtua päihteistä. Ei kannata naisen hankkiutua parisuhteeseen, jos ei edes ymmärrä miten siinä parisuhteessa pitäisi olla.

Moni mies sortuu varmasti juomaan, jos ämmä ei tee muuta kuin vaatii, valittaa ja käyttää jalkoväliään miehen alistamiseen. Niin tyypillistä se seksin säännöstely vallan käytön välineenä kusisille ämmille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme