Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oireita voi tulla, jos on kissalle allerginen?

Vierailija
28.04.2017 |

Voiko olla pää tukossa koko ajan, nuhaa ja silmät punaiset ja kirvelevät, mutta ei ihottumaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Ei varmaan mitään ihottumaa välttämättä tulekaan. Todella harmi, jos sulla on oma kisu.

Vierailija
2/6 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, mä rakastan sitä yli kaiken, enkä millään haluaisi siitä luopua. Täytti just 2v. Nyt kuitenkin niin pitkään ollut oireita, joita olen luullut vaan flunssaksi tai sisäilmaa epäillyt, etten tiedä mitä tehdä.

aiemmin oli koira exän kanssa ja sain ihottumaakin. Kissasta en pentuna saanut mitään oireita.

Miten saisi 2-vuotiaan kissan hyvään perheeseen, jos allergia. Pääseekö terveyskeskuksen kautta testeihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just nuo oireet minulla! Olen kovasti kissalle allerginen ja oireet tulee kissataloudessa nopeasti. Alkaa silmien kutinalla, nenä menee tukkoon ja alkaa aivastuttaa, nenää ja nielua kutittaa, silmät menee punaisiksi. Todella sietämätön olo! Tuskin muu auttaa kuin kissasta luopuminen ja todennäköisesti tulet kissatalouksissa oireilemaan. Minulla allergiat lisääntyneet vuosien kuluessa ja asiaa lienee edistänyt pitkä homealtistus töissä.

Vierailija
4/6 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analooginen sokki

Vierailija
5/6 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Mulla ei tule ihottumaa. Nenä menee tukkoon ja silmät kutisee.

Vierailija
6/6 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on joskus silmien kutinaa ja punoitusta sekä aivastelua. Olen elänyt lapsesta asti kissojen kanssa ja sain 44-vuotiaana tietää olevani kissoille allerginen! Tk-lääkäri otatti verikokeen, josta asia selvisi, kun menin valittamaan yskää. Yskä ei kuitenkaan johtunut kissa-allergiasta. Tuosta on nyt 7 vuotta ja kissa on meillä yhä. Ilmeisesti niihin jotenkin siedättyy, vieras kissa aiheuttaa enemmän oireita kuin oma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi