Ihmeellisimmät ruuat mitä joku on syönyt julkisissa kulkuneuvoissa
Eräs nainen söi paprikaa ratikassa(?)
Joku söi McDonaldsin kananugetteja bussissa.
Appelsiini metrossa
Kommentit (37)
Ei se mitä syö vaan miten.. Ostin kerran vahingossa yöbussiin evääksi salaatin, jossa ei sitten ollutkaan mukana pahvihaarukkaa. Söin sormin, kun en muutakaan voinut.
En oo koskaan ollu bussissa (paitsi koulukyydissä) enkä ratikassa muuta kuin ehkä kerran pikkuisena? Joten en osaa sanoa.
𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅
Takavuosina junassa nuorimies kaivoi repustaan kaksi kylmää lihapiirakkaa ja pisteli ne poskeensa.
Yksi emäntä veti kylmää spagetti bolognesea ja pastaa bussissa muovikiposta haarukalla.
Pizzaa kylpyammeessa, kun kylpi samalla.
Vierailija kirjoitti:
Onko kylpyamme kulkuneuvo? O_o
Minulle tarjosi eväitään jotkut pohjoisesta palaavat matkalaiset. Kai minä olin niin nälkäisen näköinen eivätkä halunneet viedä ruokia takaisin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Aika erikoinen kulkuneuvo, jossa oli kylpyamme.
Mitä ihmeellistä noissa on? Sä et voi tietää mistä ihmiset on tulleet, miten pitkä matka on takana ja tai onko taustalla vaikkapa verensokerin laskua. Mulla on usein paprikaa eväänä. Sulle saattaa vaikuttaa siltä, että kun nousen junaan että hetikö sitä pitää syödä, mutta tosiasiassa voi olla että olen ehtinyt syödä vain aamupalan, taustalla on jo matka linja-autossa, yksi matka edeltävässä junassa ja lyhyt vaihtoväli. Onko esim. Pieksämäellä edes mitään ravintoloita? Siellä usein vaihdan junaa ja se vaihtoaika ei ole pitkä, ei siinä syömään ehdi. Lähden lapsuudenkodistani usein kuudelta joudun siinä aamupäivällä odottelemaan Kuopiossa junan lähtöä eikä vielä ole nälkä. Sitten puoliltapäivin jo tuntuu että joku pieni välipala pitää syödä. Paprika ja minitomaatit on just hyviä siinä, kun en tykkää isosti reissussa syödä. Toki sen paprikan laitan siivuksi. Tai jos tulen Helsingissä metroon, mulla voi olla jo sitä ennen takana pitkä päivä junissa ja seuraavassa paikassa on oltava klo x, eli ei ehdi asemalla syömään.
Vierailija kirjoitti:
Minulle tarjosi eväitään jotkut pohjoisesta palaavat matkalaiset. Kai minä olin niin nälkäisen näköinen eivätkä halunneet viedä ruokia takaisin kotiin.
Tuohan oli kiva, mukavan oloisia ihmisiä😇
Onko kylpyamme kulkuneuvo? O_o[/quote]
Jos siihen laittaisi moottorin, ratin ja pyörät?
Spede Pasaselta olisi voinut onnistua...
Minusta erikoisin on ollut paistotiskin grillattu kanankoipi metrossa.
Pitkällä matkalla ymmärrän noutoeväät, paikallisliikenteessä kahvi tai smoothie on maksimit.
Niin eihän paprikassa tosiaan mitään outoa ole.
Aluksi tuli vaan mielikuva, jossa joku nakertaa kokonaista paprikaa...
Ja mikäs siinäkään, kuka sen määrittelee miten sitä kuuluu syödä😆
Joku tykkimies söi roiskeläppää kylmänä kun oltiin tulossa lomilta,ei siinä mitään mutta sillä oli majoneesi purkki kassissa ja se spruittasi sitä siihen pitsaan ennen kuin rupesi syömään sitä,hassuja nuo tykkimiehet.
Bussissa nainen söi joka päivä aamupuuroa. Varmaan teki puuron ja lähti bussille saman tien, koska se haisi ihan lämpimältä. En koskaan istunut naisen eteen, koska mietin äkkijarrutusta.
Joskus olen nähnyt että joku syö ranskalaisia lähijunassa tai hampurilaista metrossa. Joskus olen itsekin saattanut syödä patonkia lähijunassa. Kerran söin banaanin ratikassa kun en kotona ehtinyt syömään aamupalaa. Kesällä menen ihan rohkeasti esim. jäätelön kanssa julkisiin liikennevälineisiin paitsi bussiin en viitsi mennä koska siellä se sotkee, ja periaatteessa bussinkuljettaja voisi kieltäytyä päästämästä matkustajaa jäätelön kanssa kyytiin.