Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmeellisimmät ruuat mitä joku on syönyt julkisissa kulkuneuvoissa

Vierailija
28.04.2017 |

Eräs nainen söi paprikaa ratikassa(?)
Joku söi McDonaldsin kananugetteja bussissa.
Appelsiini metrossa

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen nähnyt että joku syö ranskalaisia lähijunassa tai hampurilaista metrossa. Joskus olen itsekin saattanut syödä patonkia lähijunassa. Kerran söin banaanin ratikassa kun en kotona ehtinyt syömään aamupalaa. Kesällä menen ihan rohkeasti esim. jäätelön kanssa julkisiin liikennevälineisiin paitsi bussiin en viitsi mennä koska siellä se sotkee, ja periaatteessa bussinkuljettaja voisi kieltäytyä päästämästä matkustajaa jäätelön kanssa kyytiin.

Vierailija
22/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitä syö vaan miten.. Ostin kerran vahingossa yöbussiin evääksi salaatin, jossa ei sitten ollutkaan mukana pahvihaarukkaa. Söin sormin, kun en muutakaan voinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan ollu bussissa (paitsi koulukyydissä) enkä ratikassa muuta kuin ehkä kerran pikkuisena? Joten en osaa sanoa.

𝐓𝐲𝐲𝐩𝐩𝐢 ❤💅

Vierailija
24/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takavuosina junassa nuorimies kaivoi repustaan kaksi kylmää lihapiirakkaa ja pisteli ne poskeensa.

Vierailija
25/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roiskeläppä suoraan paketista.

Vierailija
26/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi emäntä veti kylmää spagetti bolognesea ja pastaa bussissa muovikiposta haarukalla.

Vierailija
27/37 |
27.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizzaa kylpyammeessa, kun kylpi samalla.

Vierailija
28/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kylpyamme kulkuneuvo? O_o

Vierailija
29/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tarjosi eväitään jotkut pohjoisesta palaavat matkalaiset. Kai minä olin niin nälkäisen näköinen eivätkä halunneet viedä ruokia takaisin kotiin.

Vierailija
30/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoinen kulkuneuvo, jossa oli kylpyamme.

Vierailija
31/37 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä noissa on? Sä et voi tietää mistä ihmiset on tulleet, miten pitkä matka on takana ja tai onko taustalla vaikkapa verensokerin laskua. Mulla on usein paprikaa eväänä. Sulle saattaa vaikuttaa siltä, että kun nousen junaan että hetikö sitä pitää syödä, mutta tosiasiassa voi olla että olen ehtinyt syödä vain aamupalan, taustalla on jo matka linja-autossa, yksi matka edeltävässä junassa ja lyhyt vaihtoväli. Onko esim. Pieksämäellä edes mitään ravintoloita? Siellä usein vaihdan junaa ja se vaihtoaika ei ole pitkä, ei siinä syömään ehdi. Lähden lapsuudenkodistani usein kuudelta joudun siinä aamupäivällä odottelemaan Kuopiossa junan lähtöä eikä vielä ole nälkä. Sitten puoliltapäivin jo tuntuu että joku pieni välipala pitää syödä. Paprika ja minitomaatit on just hyviä siinä, kun en tykkää isosti reissussa syödä. Toki sen paprikan laitan siivuksi. Tai jos tulen Helsingissä metroon, mulla voi olla jo sitä ennen takana pitkä päivä junissa ja seuraavassa paikassa on oltava klo x, eli ei ehdi asemalla syömään. 

Vierailija
32/37 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tarjosi eväitään jotkut pohjoisesta palaavat matkalaiset. Kai minä olin niin nälkäisen näköinen eivätkä halunneet viedä ruokia takaisin kotiin.

Tuohan oli kiva, mukavan oloisia ihmisiä😇

Vierailija
33/37 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kylpyamme kulkuneuvo? O_o[/quote]

Jos siihen laittaisi moottorin, ratin ja pyörät?

Spede Pasaselta olisi voinut onnistua...

Vierailija
34/37 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta erikoisin on ollut paistotiskin grillattu kanankoipi metrossa.

Pitkällä matkalla ymmärrän noutoeväät, paikallisliikenteessä kahvi tai smoothie on maksimit.

Vierailija
35/37 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän paprikassa tosiaan mitään outoa ole.

Aluksi tuli vaan mielikuva, jossa joku nakertaa kokonaista paprikaa...

Ja mikäs siinäkään, kuka sen määrittelee miten sitä kuuluu syödä😆

Vierailija
36/37 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tykkimies söi roiskeläppää kylmänä kun oltiin tulossa lomilta,ei siinä mitään mutta sillä oli majoneesi purkki kassissa ja se spruittasi sitä siihen pitsaan ennen kuin rupesi syömään sitä,hassuja nuo tykkimiehet.

Vierailija
37/37 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa nainen söi joka päivä aamupuuroa. Varmaan teki puuron ja lähti bussille saman tien, koska se haisi ihan lämpimältä. En koskaan istunut naisen eteen, koska mietin äkkijarrutusta.