Apua! Yks työkaverimies pyysi mua drinkille tänään töiden jälkeen. Johtuisikohan siitä, et mulla oli sexyä päällä?
Yritin saada yhtä tiiminvetäjää pyytämään mua treffeille ja siksi mulla oli musta kynähame, mustat sukat ja läpinäkyvä paitis.
Mut sitten tämä yksi tyyppi (ei siis yhtään mun tyylinen) meidän tiimistä pyysi mua drinkille, niin et kaikki huoneessa varmasti kuuli, myös tämä tiiminvetäjä, joka vähän hymyili ja vilkuili syrjäsilmällä meihin päin.
Mun oli pakko sanoa kovalla äänellä et " Sori mut ei käy!"
Voi vitsit mitä mä teen?
Työt loppu jo, mut notkun vaan vielä täällä neukkarissa, jos näkisin sitä tiiminvetäjää!!
Kommentit (12)
Älä vain tee mitään se voi raiskata sut
Laita seuraavan kerran vähemmän vaatetta päälle.
Aika hakuammuntaa vain pukeutua seksikkäästi ja odottaa että juuri se tyyppi,josta itse on kiinnostunut,älyäisi pyytää treffeille.Hakeudut sen tiiminvetäjän seuraan,flirttailet jne,ei kai se mikään ajatustenlukija ole.
Uujee, siinäpä vasta aikuinen nainen.
Saat ilmaisen vinkin, kysy itse jos ihastuksesi lähtisi drinksuille kanssasi.
Laita kuvia palstalle, muuten menee hukkaan laittautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Aika hakuammuntaa vain pukeutua seksikkäästi ja odottaa että juuri se tyyppi,josta itse on kiinnostunut,älyäisi pyytää treffeille.Hakeudut sen tiiminvetäjän seuraan,flirttailet jne,ei kai se mikään ajatustenlukija ole.
No sitähän mä just teinkin!! Meil oli iltapäivällä viikkopalaveri meidän linjan tiimien kesken ja mä olin ihan koko ajan et kato tiiminvetäjämies mun tissejä, mut sit tää urpo sano et lähetkö muuten seuraavaks drinkille. Muuten varmaan se tiiminvetäjä olis tehnyt aloitteen. Voi rähmä!!!
"Sexyä päällä". Onpa yököttävä ilmaisu :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sitähän mä just teinkin!! Meil oli iltapäivällä viikkopalaveri meidän linjan tiimien kesken ja mä olin ihan koko ajan et kato tiiminvetäjämies mun tissejä, mut sit tää urpo sano et lähetkö muuten seuraavaks drinkille. Muuten varmaan se tiiminvetäjä olis tehnyt aloitteen. Voi rähmä!!!
Ei muuta kun notkumaan paikallisen jäähallin liepeille, kyllä se jännämies kohta tarttuu koukkuun kun sitä sexyäkin on tänään päällä!
Vierailija kirjoitti:
Yritin saada yhtä tiiminvetäjää pyytämään mua treffeille ja siksi mulla oli musta kynähame, mustat sukat ja läpinäkyvä paitis.
Mut sitten tämä yksi tyyppi (ei siis yhtään mun tyylinen) meidän tiimistä pyysi mua drinkille, niin et kaikki huoneessa varmasti kuuli, myös tämä tiiminvetäjä, joka vähän hymyili ja vilkuili syrjäsilmällä meihin päin.
Mun oli pakko sanoa kovalla äänellä et " Sori mut ei käy!"
Voi vitsit mitä mä teen?
Työt loppu jo, mut notkun vaan vielä täällä neukkarissa, jos näkisin sitä tiiminvetäjää!!
Menet kotiin häpeämään!
Uskoisin, että fudut tukee tiistaina, töihin ei pukeudutaan läpinäkyvään, ellet työskentele h*orana, mikä kyllä vaikuttaa todennäköiseltä tekstisi perusteella. Yksinkertainen ihminen.
Ap oletko tällä hetkellä treffeillä?
Jee, oot viistoist vee.