Mitä tämä mies haluaa?
Tutustuin siis tällaiseen n. 30v mieheen yhteisen opiskelualan kautta ja meillä synkkasi heti ja meistä tuli hyvät kaverit. Ollaan kaikin tavoin saman tyylisiä, meillä on samat harrastukset ja samanlainen ajatus- ja arvomaailma yms... Myönnän, että ehkä vähän ihastuinkin häneen. Noh, hän alkoi seurustella erään toisen kanssa. Enhän minä siitä niin ottanut itseeni. Ihastuksia tulee ja menee. Nyt olen jo jonkin aikaa huomannut, että vaikka mies on varattu ja näyttää hyvinkin rakastuneelta tyttöystäväänsä, niinkuin kuuluukin olla, niin hän jatkuvasti hakeutuu seuraani ja viettämään aikaa kanssani ihan kahdestaan tai kaveriporukassa. Välillä kysyn, että eikö *piip* tullut mukaan? ja mies vain hymähtää ja sanoo, ettei tyttöystävää kiinnosta lähteä. Kerran ollessamme baarissa, eräs nainen kysyi tuolta mieheltä, onko hän sinkku ja minä odotin jo mieheltä topakkaa "En."- vastausta. Sen sijaan mies vain vilkaisi minua ja hymähti, tuon naisen suuntaan. Muutoinkin on tullut hyvinkin erikoista käytöstä tämän miehen toimesta ja paljon. Melkein harmittaa tyttöystävänsä puolesta.
Haluan painottaa, että minä en mitään draamaa halua, enkä sotkea toisten parisuhdetta. En haluaisi myöskään menettää ystävää, kun kerrankin olen sellaisen löytänyt.
Jos joku ystävällinen mies, tai miksei nainenkin, voisi kertoa, mikä juju tässä on meneillään, joka on mennyt minulta ihan ohi, niin se olisi tosi ystävällistä :)
Seksi ei sitten kuulu kuvioihin ei hänen eikä minun osalta, eikä edes viitata sinne päin, että törkykommentit voitte pitää omana tietonanne kiitos.
Harmittaa kyllä tyttöystävän puolesta minuakin. Veikkaisin, että miehellä on joko jokin kriisi tai hän vain on semmoinen ettei yksi nainen riitä. Tai hän ei vain pidä muille flirttaamista pahana asiana. Sinkkuna ollessa törmäsin netti keskusteluissa paljonkin miehiin, jotka halusivat tietää kelpaisivatko vielä jollekin toisellekin kuin vain omalle muijalle. Tai halusi tietää miltä tuntuisi pettää jonkun kanssa. Ja on sellaisiakin miehiä, jotka hakee muilta sen mitä oma nainen ei anna/tee ja pitää sitä täysin oikeutettuna tekona. Ja sitten on sellaisia ihmisiä jotka ajattelee, että se mitä kulta ei tiedä/nää ei voi satuttaa.