Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka teininne ovat jäänet kiinni röökistä?

Vierailija
28.04.2017 |

Kaunko ehti polttaa?

Miten asia selvsi sulle?

Itellä on ongelma, että epäilen et polttaa, mut en vaa löydä röökejä tai sytkäreitä.
Haisee kuitenkin röökille ja haju on myös tytön talvitakin hihoissa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkakasviin kaatui liimaa päälle 5-vuotias vahingossa liimasi lahkeensa siihen.

Vierailija
2/3 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haju paljasti meilläkin, eikä kysyttäessä kiistänyt. Myöhemmin löysin pari kertaa tupakka-askin huoneesta ja kerran taskusta. Leikkasin röökit kahtia ja lähetin kuvan teinille.

Polttamista kesti ainakin yhden kesän. Sittemmin on käsittääkseni lopettanut, mutta ratsaan vieläkin välillä huoneen. Kohta on onneksi 18-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä helposti äiti aikanaan haistoi - helppo on haistaa jos ei itse polta ja ole tottunut siihen hajuun. Ja sytkäreitä etsittiin myös. Sisko ei koskaan polttanut, minä poltin teininä ihan vain kun olin idiootti; se tuntui kielletyltä ja siksi muka aikuiselta ja siistiltä.

Sitten kävi niin, että muutin kotoa pois ja aloin polttaa päivittäin. Enää ei voinutkaan lopettaa tuosta noin vain. Teininä pystyi polttamaan silloin tällöin. Sitten poltin pari vuotta ja lopetin. Olin 6v polttamatta, sain ensimmäisen lapsen ja sitten menin takaisin töihin. Ja aloin idiootti taas polttaa. Noh, meni kaksi vuotta ja alettiin miettiä toista lasta. Lopetin ennen raskaaksi tuloa ja sillä tiellä edelleen.

Nyt vanhempi lapsi 7v. Olen koittanut kasvattaa häntä pienestä pitäen siihen, että tupakointi ei ole kiellettyä siksi, että se olisi jotenkin siistiä tai aikuismaista. Olen kertonut faktoja siitä, miten kukaan tupakoija ei tahdo polttaa, mutta on pakko kun on koukussa. Ja että kukaan tyttö  etenkään ei suunnittele, että polttaisi vielä mahdollisesti kun on raskaana tai viisikymppisenä on iho todellakin huonommassa kunnossa kuin ilman röökiä. Toivon pojan olevan tulevaisuudessa viisaampi. Mainiota esimerkkiä näyttää minun isäni (eli ukki) ja mieheni äiti; ihossa eroa kuin yöllä ja päivällä. Miehen äiti polttanut aina ja se todellakin haisee ja näkyy. Ei uskoisi, että näillä henkilöillä ikäeroa vain muutama kk. Mutta mitä luultavammin ryhmäpaineen alla viimeistään yläasteelle mennessään pitää ottaa asia taas avoimesti pöydälle. Sitä kauhulla odotellessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme