Miksi teinitytöille kelpaa ainoastaan 700e iPhone mutta pojat kelpuuttaa halvat Android-puhelimet?
Kommentit (35)
Miksi mun tytölle kelpaa mun vanha läppäri, mutta veljillä on 1000€ pelikoneet?
Todellakin tyttöni saa sen iphonensa jonka haluaa, ja pojat saa halvemmat puhelimet. Eikö tästä ollut tutkimuksiakin? Poikiin kulutetaan paljon enemmän rahaa ja saavat kalliimpia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että pojat ymmärtävät tekniikan päälle. Pissiksillä pitää olla samanlaiset kuin muillakin pissiksillä.
Kuinka vitun sekaisin pitää olla, että kutsuu lapsia pissiksiksi? Pervo.
Olen 18-vuotias ja omistan 800€ Iphonen. Miksi? Koska teen töitä ja maksoin sen eurolleen itse. Ensimmäistä kertaa ikinä päätin ostaa juuri sen puhelimen, jonka oikeasti halusin, enkä vain sitä "ihan kivaa", johon aiemmin on täytynyt tyytyä. Tämä nykyinen on ollut jo pari vuotta enkä edelleenkään himoitse uutta. :-)
Mielestäni saan käyttää itse ansaitsemani rahat juuri siten miten haluan. En joutunut konkurssiin tämän vuoksi.
Tytöt haluaa uusimman iPhonen koska Yessicalla ja Yascminella on sellaset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että pojat ymmärtävät tekniikan päälle. Pissiksillä pitää olla samanlaiset kuin muillakin pissiksillä.
Kuinka vitun sekaisin pitää olla, että kutsuu lapsia pissiksiksi? Pervo.
Paljon vähemmän kuin että skitsahtaa moisesta jollei itse ole pissis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jopas on palstalla teinejä vastailemassa 😂😂😂
Itseasiassa täällä käy paljon teinejä.
Ei käy. Teineillä on muut jutut, tällaiset keskusteluforumit ovat vähän muinaisjäänteitä 90- ja 00-luvuilta. Veikkaan teinien osuudeksi korkeintaan 2%.
Vierailija kirjoitti:
Todellakin tyttöni saa sen iphonensa jonka haluaa, ja pojat saa halvemmat puhelimet. Eikö tästä ollut tutkimuksiakin? Poikiin kulutetaan paljon enemmän rahaa ja saavat kalliimpia juttuja.
Siksi, että pelikoneessa suorituskyvyllä on merkitystä. Kännykässä lasketateho ja nopeus ei ole tärkein ominaisuus.
Tytöt haluavat yleensä nykyään iphonen, koska ne ovat tällä hetkellä in ja hineoja puhelimia. Pojat eivät yleensä väkitä hineoista brändeistä puhelimien suhteen vaan ostavan puhelimen, missä on parempi laatu kaiken suhteen ja hyvät kajarit.
Tytöt panostaa puhelimeen, koska käyttävät sen kanssa enemmän aikaa (sosialisoivat eri tavoin).
Pojat taas haluavat hintavat pelikoneet, koska pelaavat paljon.
Ja sitten hyvä muistaa, suurinosa tytöistä ei vaadi överikallista puhelinta ja osa pojista haluaa kaiken tiettyä merkkiä ja kallista sellaista.
Suurinosa pojista ei myöskään istu pelikoneiden edessä kohtuuttomia aikoja eikä vaadi överikalliita koneita.
Meillä useampi teini, tyttöjä ja poikia.
Kenelläkään ei ole kalliita puhelimia tai pelikoneita, vaan kohtuuhintaiset perushyvät.
Lautailu- ja skeittikamoihin menee rahaa, tytöllä tosin vain lautailuun.
Oon huomannut että monet naiset pitää kännyköitä perstaskussa, onkohan se osasyy siihen että uusi puhelin hankitaan niin tiuhaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, että pelikoneessa suorituskyvyllä on merkitystä. Kännykässä lasketateho ja nopeus ei ole tärkein ominaisuus.
Siksi koska tasa-arvo. Mulle on kuule yksi ja hailee, saavatko pojat pelata vai ei. Jokainen saa päättää mihin ne toimintatonninsa laittaa. Yksi laittaa puhelumeen, toinen koneeseen. Molempia ei saa, koska se oli vähän väärin muita kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska tasa-arvo. Mulle on kuule yksi ja hailee, saavatko pojat pelata vai ei. Jokainen saa päättää mihin ne toimintatonninsa laittaa. Yksi laittaa puhelumeen, toinen koneeseen. Molempia ei saa, koska se oli vähän väärin muita kohtaan.
Ja tulipa sekavasti, mutta idean varmaan hoksasit.
Koska iPhone näyttää hyvälle kun otetaan selfietä peilin edessä ja pyllistetään samalla.
En osaa vastata koska oma teinityttäreni oli ihan tyytyväinen 180 euron Samsungiinsa eikä huolisi Applea. Siispä epäilen että liiottelet aika paljon.