Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toipuuko lemmikin kuolemasta koskaan?? Ahdistaa koko ajan!

Vierailija
28.04.2017 |

Päättyykö tämä ikävä koskaan? Tekisi mieli lähteä tästä maailmasta itsekin...

Kommentit (13)

1/13 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kriisi kuin kriisi. Kyllä aika tekee tehtävänsä...ja sinun kannattaa käsitellä se asia.

Kuolema on kuitenkin luonnollinen asia tässä elämönkulussa, vaikka se on tosi surullista.

Vierailija
2/13 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota muutama kuukausi, niin helpottaa.  Muistot eivät häviä koskaan.  Minulla meni vuosi ennenkuin pystyin katsomaan edes kuvia kuolleesta lemmikistäni.  Suru on niin valtava, että se on kuin ihmistä surisi.  Mutta toiset, joilla on ollut lemmikkejä ymmärtävät sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika auttaa, korjaavat kokemukset (uusi lemmikki, uusi harrastus) voivat myös auttaa.

Itse näin lähes vuosikymmenen ajan unia ensimmäisestä lemmikistäni jonka lopetuspäätöksen jouduin itse 11-vuotiaana tekemään.

Vierailija
4/13 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuten ensimmäinen kommentoija sanoi, aika auttaa. Hitaasti, mutta varmasti. Kovasti voimia sinulle ap <3

Vierailija
5/13 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Itse vieläkin joskus itken koiraani, joka kuoli 35 vuotta sitten. Se jäi auton alle silmieni edessä.

Vierailija
6/13 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuten ensimmäinen kommentoija sanoi, aika auttaa. Hitaasti, mutta varmasti. Kovasti voimia sinulle ap <3

Kiitos :) ap

Vierailija
7/13 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 vuotta kissan kuolemasta ja edelleen surettaa joskus.

Vierailija
8/13 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ap lemmikkisi on menehtynyt? Voimia sinne, aina tuntuu raskaalta menettää itselle rakas :(

Vierailija
9/13 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Itse vieläkin joskus itken koiraani, joka kuoli 35 vuotta sitten. Se jäi auton alle silmieni edessä.

Mulle tapahtui tämä sama ja siitä on nyt puoli vuotta. Ajattelin, että ajan myötä en sure enää, mutta varmaan suren sitä rakasta koiraani loppuelämän, kuoli vielä niin tapaturmaisesti ja nuorena :( nytkin itku silmässä kun kirjoitan tätä...

Vierailija
10/13 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koirani ei ole vielä edes kuollut mutta silti itken jo välillä etukäteen sitä surua joka tulee sitten joskus koittamaan. Koira on ollut minulla teini-ikäisestä lähtien ja kulkenut rinnallani todella rankkojen vuosien läpi, nyt sillä on oletettavasti vielä parisen vuotta elinaikaa jäljellä. Miten siitä menetyksestä tulee ikinä selviämään. Nytkin itkettää kun katson tuon maailman kultaisimman otuksen tapittaviin nappisilmiin ja silittelen ja kiittelen mielessäni tuota rakasta kaikista näistä vuosista. 😢 Voimia ap! ❤️ Koira todellakin jättää tassunjälkensä sydämeen ikuisiksi ajoiksi.

Vierailija
11/13 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuukauden ikäinen kissa kuoli vuonna 1995. En ole vieläkään toipunut.

Vierailija
12/13 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kai toipuvat. Itse en kuulu heihin.

Minäkin itken välillä lapsuuteni perheen koiraa, joka kuoli 15-vuotiaana vuonna 1984.

Oma, koirani (vanhempi kahdesta) kuoli viime elokuussa ja tuntuu vaan niin murskaavalta. Vaikka kuinka yritän ajatella kuolemaa luonnollisena. Olen pitänyt kuolemaa jopa ystävänä, mutta enpä enää tiedä. Kamalaa on ja pohjattoman surullista. Ihan lohdutonta.

Vierailija
13/13 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissani kuoli yllättäen ilmenneeseen sairauteen viime kesänä. En tiedä toivunko täysin koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä