Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei kaverini koskaan lue viestiäni heti, vaikka olisi online?

vappusimasuu
28.04.2017 |

Ihmetyttää erään (miespuolisen) kaverini käytös. Hän ei KOSKAAN lue tekstiviestiä heti, vaikka olisi linjoilla. Vaikka hän itse kysyisi minulta jotain ja vastaisin hänelle, niin silti kestää ainakin tunti ennen kuin lukee sen. Niin kummallista. Ihme peliä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kaikki eivät välttämättä ole oikeasti online, vaikka siltä näyttäisikin. Varsinkin fb saattaa olla koneella auki, vaikka itse on poissa koneen äärestä.

Tai sit se vihaa sua. 

Vierailija
2/7 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onlinessä missä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan varma, että on koko ajan oikeasti siinä ruudun äärellä kyttäämässä, koska viesti saapuu? Vai olisko mahdollista, että on online, mutta ns. taustalla...

Vierailija
4/7 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumeiden käyttöä varmaan on taustalla.

Vierailija
5/7 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukenut liian monta naistenlehteä ja leikkii niiden ohjeiden perusteella neitsyt Mariaa, ettei vaikuta liian innokkaalta ja tyrkyltä.

Vierailija
6/7 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä viesteistä on kyse? FB, whatsapp? Monessa sovelluksessa viesti näkyy näytöllä, joten sitä ei tarvitse avata erikseen.

Vierailija
7/7 |
28.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on siis Whatsapp. Esim eilen illalla, kun vastasin hänen viestiinsä, niin näin, että hän on Online-tilassa. Meni ja tuli linjoille useamman kerran, mutta luki minun viestini vasta aamulla. Niin outoa, varsinkin, kun oli ensin kysynyt kuulumisiani!! Jos on kännykkä kädessä ja saa viestin, niin luulisi, että haluaa lukea sen.