Onko tuo Nikke Ankara lihonnut paljon vai kuvittelenko vain?
Katselen neloselta Vain elämää-hömppää, tai se on tuossa sivussa mulla auki. Nikke näyttää ihan tosi lihavalta nykyään :D ainakin muuttuneelta siitä kun pari vuotta sitten hänen musavideoitaan katselin. Ei meinaa samaksi mieheksi tunnistaa.
Kommentit (8)
Kakkonen jatkaa: Lihominen on pieni hinta siitä, jos olo muuten kohenee:)
Hei kato ap ittees
ja sen jälkeen kato Nikkee
Nikke ei oo menos mihinkään
Niinku leima tää on pysyvää
Ei riitä näil mitenkää samaa ku Nikellä
huomion kipeenä avaudut nikestä
nyt sua vituttaa enemmän
ku en sano sun nimeä
vilkuttelen niille sit hei
jos ei oo skillei nii ei
Mä jätin ap:lle terveisii
haistapa laa la la la la laa laa
Ite söin psykoosilääkkeitä 8kk ja lihosin 30kg. En edes huomannut lihoomista kun oli niin kasvis olo ja kaikki päivät meni nopeasti kotona maatessa. Sitte oli vaan puol vuotta menny ja vaatteet ei mahtunu enää päälle ja oli pakko lopettaa lääkkeiden käyttö ja laihtua.
Ei lääkket lihota se on läskien iäinikuinen ekosyy. Ylen syönnillä sitä ihminen lihoaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei lääkket lihota se on läskien iäinikuinen ekosyy. Ylen syönnillä sitä ihminen lihoaa.
Eli pidät sitä sattumana että ssri-lääkkeitä syövät lihoavat lääkehoidon aikana?
Nikke tulee kotii
Sitten kun se sopii
Jos ei kelpaa tälläsenä
Itke mulle jokii
haistapa laa la la la la laa laa
Lääkkeet. Nikkehän kärsii mielenterveyshäiriöstä ja oli taannoin, silloin katoamisreissullaan psykoosissa.
Psykoosinestolääkkeet ja mielialalääkkeet lihottavat valtaosaa käyttäjistään. Kuulemma kylläisyydentunne jää puuttumaan kokonaan, joten ihminen syö valtavasti - eikä silti tunne itseään kylläiseksi.
Nikke joutunee syömään niitä lääkkeitä ainakin muutaman vuoden, mutta lopettamisen jälkeen suurin osa laihtuu.
Nikelle tsemppiä ja kiitos siitä, että on puhunut avoimesti sairaudestaan. Jospa ihmisten ymmärrys lisääntyisi, eikä mielenteveysiongelmista kärsiviä enää stigmatisoitaisi.