Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä myydään kivikovia sängynrunkoja, jotka eivät tippaajan jousta mutta päästävät ilman kiertämään?

Vierailija
27.04.2017 |

Olen nukkunut lattialla, kovahkolla patjalla. Selkä kiittää. Huono puoli on, että lattialla patjan pohjaan kertyy kosteutta ja aamulla siinä on pyöreä läiskä. Patja pitää jättää päiväksi pystyasentoon kuivumaan. Ärsyttää myös sieltä maasta ylös kömpiminen.

Olen nyt vanhempieni luona kylässä ja nukuin sängyssä jossa on sälepohja, joka antaa hieman periksi, heti alaselkä kipeytyi. En ole uskaltanut ostaa sälepohjallista sänkyä, koska en tiedä joustaako säleet ja siten rahat menivät hukkaan.
Onko antaa vinkkejä sängynrungosta joka ei jousta?
Tiedän että minun pitää alkaa kuntoilemaan ja vahvistamaan selkää. Olen huonokuntoinen ja ylipainoinen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tippaakaan

Ap

Vierailija
2/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta, istun juuri yhden sellaisen päällä, mallia en valitettavasti tiedä. Kovat on patjat myös, vaahtomuovista, ostettu Jyskistä. Mieheni on myös ylipainoinen ja edellinen rakastamani rautasänky vääntyi hänen painostaan. Tämä kestää ja kestää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikeasta saa, ja sieltä saa myös suomen ainoan täysipuisen sängyn, eli se joku tosi halpa, joka on 140cm.

Siihen ne halvimmat säleet, ne ei jousta yhtään.

Vierailija
4/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikeasta, istun juuri yhden sellaisen päällä, mallia en valitettavasti tiedä. Kovat on patjat myös, vaahtomuovista, ostettu Jyskistä. Mieheni on myös ylipainoinen ja edellinen rakastamani rautasänky vääntyi hänen painostaan. Tämä kestää ja kestää!

Minulla on myös Jyskistä ostettu patja. Pitää tutustua Ikean sänkyihin.

Ap

Vierailija
5/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stemma Aalto-sarja

On kuin betonilla nukkuisi, hyvä varmaan sulle mutta itse en pysty siinä edes yhtä yötä nukkumaan kun joka paikka särkee aamulla niin tolkuttomasti.

Turha edes kuvitella hypähtävänsä sänkyyn, tuntuu samalta kuin juoksisi seinää päin.

Vierailija
6/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikeasta saa, ja sieltä saa myös suomen ainoan täysipuisen sängyn, eli se joku tosi halpa, joka on 140cm.

Pitää tutustua. Ap

Vierailija
7/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stemma Aalto-sarja

On kuin betonilla nukkuisi, hyvä varmaan sulle mutta itse en pysty siinä edes yhtä yötä nukkumaan kun joka paikka särkee aamulla niin tolkuttomasti.

Turha edes kuvitella hypähtävänsä sänkyyn, tuntuu samalta kuin juoksisi seinää päin.

Kiitos vinkistä, käyn googlettamassa. Ap

Vierailija
8/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää tutustua. Ap

Kapeampi, esim 90cm leveä joustaa vähemmän. Voihan niiden säleiden tilalle laittaa vaikka 3,2cm paksuja ja 12cm leveitä lautoja, tuskin antavat periksi.

Vierailija
9/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää tutustua. Ap

Kapeampi, esim 90cm leveä joustaa vähemmän. Voihan niiden säleiden tilalle laittaa vaikka 3,2cm paksuja ja 12cm leveitä lautoja, tuskin antavat periksi.

Minulla oli opiskelijaboxissa puinen sänky jossa oli lautoja. Selkä tykkäsi. Pitää etsiä noita lautoja.

Ap

Vierailija
10/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaan sekunteja, kun tänne tulee joku Unikulman tai Hästensin hemmo valistamaan yksilöllisesti tietokoneella suunnitellun patjan tärkeydestä.

T. Toinen lattialla nukkuja.

(Mä onneksi hikoilen vain varpaanväleistä ja naamasta, joten mitään muumionkuvaa patjassa ei aamuisin löydy. Eikä selkäkipua koskaan.)

Vierailija
11/11 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki jostakin kuormalavoja neljä kappaletta, ne ovat trendikkäitä nykyään ja saat hyvän sängyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä