Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko sinut jättäneen exäsi takaisin jos saisit?

Vierailija
27.04.2017 |

Minä varmaankin ottaisin vaikka todennäköisesti pelkäisin, että jättää uudestaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä! Mutta siitä onkin jo 20 vuotta.

Vierailija
2/21 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Elin sen kaaoksen keskellä liian pitkään. Olisi pitänyt viheltää peli poikki jo paljon aikaisemmin. En ikinä enää suostuisi samanlaiseen hullunmyllyyn. Nou thänks!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta, kiva olisi painaa aina silloin tällöin jos vaikka oppinut uusia temppuja.

Vierailija
4/21 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin, jos tietyt asiat olisivat muuttuneet pysyvästi. Ainut ihminen, ketä olen oikeasti rakastanut miehenä. Oltiin yhdessä tosi kauan, yhtäkkiä löysi uuden mutta suhde ei kestänytkään. Nyt ollaan molemmat yksin, mutta ei pidetä yhteyksiä kylläkään.

Vierailija
5/21 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kerran koetetusta ja särjetystä ei hyvää suhdetta saa. En haluaisi kokeilla uudelleen vaikka itse olisin jättäjä. Ikävöidä ja vinkua silti saa :p

Vierailija
6/21 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Nyxä on paljon parempi.

Vierailija
7/21 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä. Nuorena olin niin tyhmä, etten itse tajunnut jättää, nyt olen jo sen verran kasvanut, että potkisin pihalle jos naamaansa näyttäisi. Siitä on tosin yli 15 vuotta, että tuskin edes tunnistaisin.

Vierailija
8/21 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat olisi vapaita niin ehkä. Kuitenkin pitkä ystävyys eronkin jälkeen on säilynyt.

Vierailija
9/21 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan :D

Vierailija
10/21 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi yhtäkään eksistäni takaisin. Ei ole minua kyllä jätettykään. 

Vierailija
11/21 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska hän ei jättänyt minua, vaan minä hänet. Parempi näin, molemmille.

Vierailija
12/21 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys oli hyvin selkeä. TEIDÄT KETKÄ ON JÄTETTY

Vierailija
13/21 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Hän satutti liian pahasti.

Vierailija
14/21 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ottasi. Kyllä vaihtamalla paranee.

Vierailija
15/21 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Neljän vuoden juttu päättyi hänen petokseensa. Pettäjille en voi antaa anteeksi. Jos tapaisin kaupassa niin saattaisin sanoa lakonisen hei ja jatkaa matkaa.

Vierailija
16/21 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa, kerran petturi, aina petturi. Ja piti vielä julkinen näytös järjestää!

Vierailija
17/21 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, mulla nyt paljon parempi muija.

Vierailija
18/21 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. Kelasin sen asian niin juuriaan myöten silloin.

Mulle kun ilmoitti, että tämä oli tässä, niin hän lähti reissuun silloin ja mä samantien aloin hankkia itselleni uutta kotia. En mitään siitä repostelusta. Muutin omilleni ja käsittelin. Olin melkosen riutunut silloin...kevät ja kesä siinä käsittelyssä...alkusokissa. En kyllä takas ottais. Sain paljon oppia uuteen.

Tuntui silloin jossain vaiheessa, että se eksä olisi halunnut vielä kokeilla, mutta minulla oli Sinin selkeä kuva jo, että ei. Jotenkin mun luonne on sellainen, että jos mut on selkeästi jätetty, niin en mä vingu silloin sitten sitä enää, toki käsittelen kovasti.

Jotenkin se on se oppi siitä suhteesta käyty. Ihan hyvä niin.

Sitten, jos aikaa vaikka yli kymmenen vuotta, niin voihan sitä tavallaan kohdata uudelleen, . Muuttuneet sattaa olla kumpikin ja tavallaan on tuttu tuntematon se ihminen.

Vierailija
19/21 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin jos se olisi kiinni vain minusta, rakastan häntä edelleen niin etten kuitenkaan ottaisi takaisin koska hänen on parempi ilman minua. En ansaitse niin hyvää miestä kuin hän.

Vierailija
20/21 |
19.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisintä exää en! Oli niin törkeä, että käytti minua vain tehdäkseen entisen venakkomuikkinsa mustasukkaiseksi ja palasi sitten sen luo. Lisäksi valehteli koko ajan. Ja kehtasi vielä sanoa, ettei suhteestamme kumminkaan olisi tullut mitään, koska jouduin muuttamaan n. 100 km päähän opiskelujen takia. Toivottaisin äijän vittuun.

Ensimmäinen poikkikseni on ainoa, jonka voisin ehkä ottaa takaisin. En tajua mikä meni pieleen. Miksi hän edes pyysi minua yhteen, kun sitten ei kuitenkaan tuntunut kinnostavan. Hän pilasi sillä hyvän ystävyytemme. Olisin voinut jatkaa kaveruutta, ja hänkin vakuutti sen sopivan, mutta en ole kuullut hänestä suhteen päättymisen jälkeen. Yhden tekstarin laitoin päästyäni yli, mutten saanut koskaan vastausta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä