Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hekan vuokra-asunnoissa asuvat sinkut!

Vierailija
27.04.2017 |

Millainen elämäntilanne teillä oli, kun saitte asunnon? Kuinka paljon olitte laittaneet maksimivuokraksi? Kuinka pitkään jouduitte odottamaan asuntoa, ja minkälaisen saitte? Vastasiko se toiveitanne?

Olisin todella kiitollinen vastauksista!

t. "Lottovoitosta" vielä vain haaveileva

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
2/8 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin sit kyllä vaikuttaa et onko sinkku, jolla lapsi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka huonosti pitää elämässä mennä, että hekalla asuminen on lottovoitto :D painajainen se olisi

Vierailija
4/8 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskipalkkainen toimihenkilö, sen hetkinen kämppä irtisanottiin,koska taloon tuli täysremontti. Eli oli häätö päällä, sain kivan rempatun kaksion, odotusaika kuusi viikkoa. Viihdyn erinomaisesti todella siistissä ja rauhallisessa talossa. Hämmästyin sitä, miten hyvin huolto pelaa. Huoltomoies tulee todella nopeasti tarvittaessa ja viat korjataan heti (vähän erilaisia kokemuksia yksityiseltä puolelta). En muista, mitä laitoin maksimivuokraksi, ehkä 800, vuokra on paljon tuon alapuolella.

Arpapeliä tuntuu olevan, onnea hakemiseen!

Vierailija
5/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonotin kolme vuotta, olin työssäkäyvä korkeakouluopiskelija. Maksimivuokra taisi olla jotain 600€, asun Hekan pienehkössä kaksiossa jossa reilut 500€ vuokra. Asuntoon muuttaessani vuokra oli vielä n. 470€. Nyt käyn keskipalkkaisessa päivätyössä.

Vierailija
6/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrin suositus

Vierailija
7/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin osa-aikatyössä oleva korkeakouluopiskelija. Vuokrasopimus oli päättymässä ja olin jäämässä ilman asunto. Valmistumiseen oli alle vuosi joten siksi en hakenut opiskelijakämppää. Hakuhetkestä meni joku vajaa kolme kuukautta tarjoukseen. Max. vuokrana oli noin 500 euroa ja sain n. 24 m2 yksiön jossa vuokra on alle 300 euroa. Kämppä ja alue ihan kivat mutta rapussa on muutama ongelmanaapuri. Mut siis muuten oon ihan tyytyväinen tähän väliaikasena asuntona ku vuokrakin on noin halpa. Muutan kuitenkin heti pois kun tulot kasvaa koska vähän isompi ja kivemmilla naapureilla (vaikka eihän sitä tiiä jos käy raas huono tuuri) ois toiveena.

Vierailija
8/8 |
03.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli työsuhdekämppä lähdössä alta. 2 viikkoa kului niin tuli asuntotarjous kantakaupungista, rempattu kaksio. Maksimivuokra oli 650 e, vuokra 630 e. Olen hoitoalalla pienellä liksalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme