Mies käski laihduttaa
En millän haluaisi kun olen tyytyväinen tähän painoon.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ylipainoinen ja lihonut suhteenne aikana niin laihduta! Miehesi ei ole valinnut silloin sinua tuon näköisenä. En ymmärrä näitä juttuja että mies ei saisi pyytää vaimoa laihduttamaan jos ei ulkonäkö miellytä. Miksi ei saisi?? En minä ainakaan haluaisi näyttää mieheni silmissä tieten tahtoen epämiellyttävältä. Vaatisin sitä myös itse mieheltäni jos kiloja alkaisi kertyä liikaa ja ulkomuoto sen myötä muuttuisi. Ja ihan turha jauhaa skeidaa että luonne on tärkein.. totta kai on mutta ei kukaan puolisokseen ota ihmistä joka ei miellytä lainkaan omaa silmää!
Teillä ei ole kivat luonteet. Olette tykästyneet vain ulkonäköön ettekä rakasta toisianne. Älä yleistä teidän tilannetta muihin. Sinä olet sellainen kun dumppaa miehensä jos tämä joutuu onnettomuuteen.
Kiitos tästä analyysista 😂 Näinhän siinä juuri kävi ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet ylipainoinen ja lihonut suhteenne aikana niin laihduta! Miehesi ei ole valinnut silloin sinua tuon näköisenä. En ymmärrä näitä juttuja että mies ei saisi pyytää vaimoa laihduttamaan jos ei ulkonäkö miellytä. Miksi ei saisi?? En minä ainakaan haluaisi näyttää mieheni silmissä tieten tahtoen epämiellyttävältä. Vaatisin sitä myös itse mieheltäni jos kiloja alkaisi kertyä liikaa ja ulkomuoto sen myötä muuttuisi. Ja ihan turha jauhaa skeidaa että luonne on tärkein.. totta kai on mutta ei kukaan puolisokseen ota ihmistä joka ei miellytä lainkaan omaa silmää!
Jos ei saa vanheta tai muuttua, niin miehen kannattaa mennä mallinuken kanssa naimisiin. Mahdotonta ainakin ikääntymisen estäminen.
Ikääntyminen ja iso painonnousu ovat kaksi eri asiaa.
Mut ap oli lihavampi kun ne meni naimisiin. On siis laihtunut liiton aikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lupaa rakastaa myötä- ja vastoinkäymisissä, kunnes kuolema erottaa? Rakkaus ei ole kaupan hyllyltä kivoimman näköisen tuotteen valitsemista. Ihmisen ulkonäkö voi muuttua dramaattisesti myös sairauden takia, kestääkö sinun suhteesi sen?
Kiitos kysymästä, on kestänyt 😊
Aika paska mies. Tee niinkuin parhaaksi näet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa vanheta tai muuttua, niin miehen kannattaa mennä mallinuken kanssa naimisiin. Mahdotonta ainakin ikääntymisen estäminen.
Ikääntyminen ja iso painonnousu ovat kaksi eri asiaa.
Ulkonäköön vaikuttavat molemmat.
Useimmilla kuitenkin paino nousee, iho veltostuu jne. Ja sitten on ne kaikki muut muutokset. Voi tulla perussairauksia ja lääkityksiä, jotka muuttavat elämää ja ulkonäköä merkittävästi.