Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LightInTheBox ongelma (verkkokauppa)

26.04.2017 |

Joo elikkäs.. olin tilannut sellaiset led kengät kyseisestä netti kaupasta maaliskuun 28. päivä, otin sen seuranta jutun siihen mukaan, ja näytti hyvältä tähän päivään asti!! Eilen laitoin sen lippu jutun siihen ja ilmoitin ettei pakettini ole saapunut ajallaan, ja tänään tuli viesti takaisin että pakettini on hukkunut?!?! Ja että rahat saan takaisin, ja siinä oli sellanen myös että jos rahat ei oo tullut takas niin pitää ottaa yhteyttä omaan pankkiin tai asiakaspalveluun?! Eka kerta kun oon tilannu tuolta mitään ja heti tuli tällänen ongelma, olis kiva kuulla muiden kokemuksia ja ylipäätään et kannattaako enään tilata mitää tuolta kyseisestä nettikaupasta :/

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 keksi parempi

Vierailija
2/6 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi hälytyskellojen soivan kun näkee ko. Verkkokaupan verkkosivut. Vertaapas Zalandoa ja ko verkkokauppaa. Kumpi tuntuu luotettavammalta? Kumpi on tunnetumpi verkkokauppa? Verkkokaupasta tilattaessa ei pidä maksaa kuin luottokortilla. Se on heippa hei sinun rahoille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin MiniInTheBoxista ja sain heiltä väärän tuotteen. Sain rahani takaisin PayPalin kautta nopeasti. 

Nyt vaan en tiedä viitsinkö enää tilata tuolta, kun postiluukusta kolahti tänään rikkinäinen tuote. Aiemmin olen ollut tyytyväinen. 

Vierailija
4/6 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut LightInTheBoxista omille mitoille tehtyjä mekkoja joskus, hyvin on toiminut ja nopeasti tulleet. Jopa tullin maksoivat, kun pakettini sinne jäi. Ehti tulemaan vain ilmoitus, että pakettini on tullissa ja pitäisi se sieltä hakea ja maksaa. En ehtinyt toimimaan, kun tulikin jo ilmoitus että asia on hoidettu lähettäjän toimesta! Ja mekotkin olivat ihan odotusten mukaiset ja hyvin ommellut. Minulla siis ainakin hyviä kokemuksia :)

Vierailija
5/6 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mullakin kävi niin, että pakettia ei tullut. Seurannan mukaan paketti jumitti jossain kuljetuspalvelun syövereissä. Rahat luvattiin palauttaa ja näin tapahtui, ei siis mitään moittimista. Tosin paketti ilmaantui minulle myöhemmin, n. 2 kk tuon rahapalautuksen jälkeen. En kyllä sit enää alkanut selvittelemään, eli sain siis tilaamani tuotteen ilmaiseksi.

Vierailija
6/6 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useasti ja aina on tullut mitä pitikin. Toki en ole mitään kovin kallista tilannut ettei harmita jos hukkuu tai on tosi huono.