A-studiossa nuori joka rilluttelun vuoksi joutuu asioimaan leipäjonossa.
Kommentit (41)
Ei niin ja viihteen vuoksi ei kerkee töihin
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulemma hirveesti voi käydä viihteellä..
joo, ilmoitti että ei kovin usein voi käydä viihteellä kaverien kanssa, että useamminkin menisi jos olisi varaa---voi reppanaa.
Toimeentulotuki riittää mainiosti jos käyttää päihteitä maltillisesti. Yökerhossa saa kyllä rahansa menemään.
No kyllä itseäni ainakin vituttaisi, jos en olisi nuorena käynyt viihteellä. Myöhäsitä sinne vanhana on enää mennä.
Menköön töihin. Jos työt ei kelpaa niin tuet pois. Kaikki. Olen kyllästynyt elättämään näitä loisia.
Miksi ne edes ottaa tollasta porukkaa tonne studioon. :D
Näen niin punaista tollaisissa henkilöissä. T: stressaantunut töitä raatava
Playstation sukupolven tuotos. Uudet vaatteet ja uudet pelikonsolit kotona. Ruokaa ei osata itse tehdä. Pilveen ja kaljaan ei riitä enää rahat. Valtion vika!
Illanvietot on parhaita juttuja nuorena. Aika paljosta jää paitsi jos pitää joka viikonloppu jäädä kotiin katsomaan telkkaria kun muut on baanalla. Sosiaalisten suhteiden kannalta vapaa-ajan menot on tärkeämpiä kuin esim. opiskelu, johon siihenkin kuuluu opiskelijabileet ja pämppäys.
Kaikenkaikkiaan kun katsoo tuota leipäjonossa seisovaa porukkaa, niin kyllä on aikamoisia lusmuja ja juoppoja, kuten kuvasta äsken näkyi..
Surkeet on viinarahat valtiolta. Kannattaa hakea Virosta viinat kun puistokaljakausi alkaa
Vassari-YLE paasaa taas. Täysin puolueellinen, surkea toimittaja. Miksei kysy tuolta pojalta että MIKSI EI MENE TÖIHIN.
Vierailija kirjoitti:
Menköön töihin. Jos työt ei kelpaa niin tuet pois. Kaikki. Olen kyllästynyt elättämään näitä loisia.
Kyllä, ei tässä hyvätuloinenkaan verojen, palkan sivukulujen ja pakollisten elinkustannusten jälkeen viihteellä käy. Sosialistit ovat saaneet Suomen ihan vituralleen!
Vierailija kirjoitti:
Illanvietot on parhaita juttuja nuorena. Aika paljosta jää paitsi jos pitää joka viikonloppu jäädä kotiin katsomaan telkkaria kun muut on baanalla. Sosiaalisten suhteiden kannalta vapaa-ajan menot on tärkeämpiä kuin esim. opiskelu, johon siihenkin kuuluu opiskelijabileet ja pämppäys.
Vaihtoehto tähän on maksaa pämppäys omalla duunin teolla. Näin minä tein. Oli kivaa aina perjantaina "rankan" viikon jälkeen lähteä metsästämään naisia. Tosin tais se viihde olla duunia rankempaa silloin.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä itseäni ainakin vituttaisi, jos en olisi nuorena käynyt viihteellä. Myöhäsitä sinne vanhana on enää mennä.
"Viihde" pitää valita varojen mukaan.
Mitä järkeä mennä leipäjonoon jonottamaan vanhaa känttyä ja vetistä margariinia? Spagetti, juusto, tomaattikastike yhdistelmä on parempaa ja maksaa ehkä 30 senttiä per annos.
Ei ole tainnu Aarnille duuni painaa päälle. Ei näytä Suomen tulevaisuus valoisalta jos nuoret ovat nykyään näin saamattomia.
Viina on niin vitun kallista baareissa että kuka siellä mitään juo? Paremmissakin piireissä bileet on kotibileitä ja grilli-iltoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehto tähän on maksaa pämppäys omalla duunin teolla. Näin minä tein. Oli kivaa aina perjantaina "rankan" viikon jälkeen lähteä metsästämään naisia. Tosin tais se viihde olla duunia rankempaa silloin.
Mites työkyvyttömät tai ne 90% jotka jää yli kuin kaikki avoimet paikat on täytetty? Älkööt näyttäytykö ihmisten ilmoilla?
On se mahdottomaksi mennyt kun nuoret eivät saa vetää enää kunnon kännejä valtion piikkiin.