Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ette ikinä usko mitä näin tänään!! Jonkun äidin joka syötti vastasyntyneelle ranskalaista hesessä!!

Vierailija
26.04.2017 |

Kyllä!! Vauva oli sylissä, varmaan n. Viikon ikäinen. Äiti vaan syöttelee ranskalaista lapselleen!!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskotakaan! :D

Vierailija
2/19 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä äiti! Laiska ei laita ruokaa kotona. Kai teit lasun ja otit todisteeksi muka selfien taustalla äti ja taapero.

Vierailija
4/19 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet oikeassa, en usko.

Vierailija
5/19 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei vain olis ollut sellainen naksu, vai mitä nää on mitä vauvoille syötetään?

Vierailija
6/19 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettei vain olis ollut sellainen naksu, vai mitä nää on mitä vauvoille syötetään?

Ei kai niitäkään vastasyntyneille..

Vierailija
7/19 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei enää ihmetytä nykyään.Voi olla tottakin.

Vierailija
8/19 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saatanpa uskoakkin. Kaverini oli joskus ensikodissa. Siellä oli joku mutsi syöttänyt pienelle vauvalle perunaa ja vauva oli oksentanut ja mennyt ihan siniseksi. Hoitajat olivat raivonneet ihan huolella tälle äidille että miksi ihmeessä syöttänyt muutaman viikon ikäiselle vauvalle kiinteää ruokaa.. se äiti oli ollut vain silleen et :"Aijaa."

Vierailija
9/19 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä äiti! Laiska ei laita ruokaa kotona. Kai teit lasun ja otit todisteeksi muka selfien taustalla äti ja taapero.

Viikon ikäinen vastasyntynyt taapero.

Vierailija
10/19 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä on aikaa jo pian parikymmentä vuotta: Neuvolassa nuori äiti oli itkien kysynyt , että miten sitä perunamuusia voi vauvalle oikein tehdä, kun ei hän onnistu, vaikka kuinka murskaa niitä sipsejä pieneksi ja laittaa vettä sekaan.

Vierailija
11/19 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

omapahan lapsensa, aivan sama

Vierailija
12/19 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos pieni vastasyntynyt vauva niin huhuh..

Mutta sellaisia naksujahan voi syöttää jo muistaakseni 6 kk:n ikäiselle.

Itse näin eilen kun joku mutsi työnsi lastenvaunuja ja veti röökiä samalla. Aika karu näky. Eikä ollut mikään kouvolatukkainen vaan ihan tavallisen näköinen nainen villakangastakilla ja silmälaseilla.

Vierailija
13/19 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos pieni vastasyntynyt vauva niin huhuh..

Mutta sellaisia naksujahan voi syöttää jo muistaakseni 6 kk:n ikäiselle.

Itse näin eilen kun joku mutsi työnsi lastenvaunuja ja veti röökiä samalla. Aika karu näky. Eikä ollut mikään kouvolatukkainen vaan ihan tavallisen näköinen nainen villakangastakilla ja silmälaseilla.

ja mä näin tänään kun joku nuori äiti heitti tupakan suustaan ja vielä samoilla henkosilla kumartui suukottelemaan vaunuissa olevaa muksua

Vierailija
14/19 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saatanpa uskoakkin. Kaverini oli joskus ensikodissa. Siellä oli joku mutsi syöttänyt pienelle vauvalle perunaa ja vauva oli oksentanut ja mennyt ihan siniseksi. Hoitajat olivat raivonneet ihan huolella tälle äidille että miksi ihmeessä syöttänyt muutaman viikon ikäiselle vauvalle kiinteää ruokaa.. se äiti oli ollut vain silleen et :"Aijaa."

Oli varmaan syystäkin ensikodissa. Sinnehän eivät kaikki mene pakoon väkivaltaa vaan -etenkin nuoria- otetaan jotta tuetaan äitiyttä ja kiintymyssuhdetta vauvaan.

Vierailija
15/19 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensikoti on eri asia kuin turvakoti. Ei sinne muutenkaan mennä pakoon väkivaltaa vaan opettelemaan elämää vauvan kanssa. 

Vierailija
16/19 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pic or didn´t happen.

Vierailija
17/19 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensikoti on eri asia kuin turvakoti. Ei sinne muutenkaan mennä pakoon väkivaltaa vaan opettelemaan elämää vauvan kanssa. 

Minä olin töissä ensi- ja turvakodissa. Sama rakennus ja "siviilien" mielessä usein sekoittuivat tai eivät erottuneet toisistaan.

Vierailija
18/19 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös käynyt niin että lapsi on ollut kokoaan vanhempi kehitysviivästymän vuoksi. Tuttuni lapsi syntyi ennen aikaisesti ja oli todella pikkuvauvan näköinen pitkään. Hänelle joku oli soittanut vartijat hampurilaispaikassa kun lapsi oli saanut maistaa ranskalaista.

Vierailija
19/19 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin taannoin kaupan kassajonossa, edessä nuori perhe ja kärryissä pieni taapero joka oli juuri lopettelemassa sellaista jotain Snickers-jäätelöä tms.(syöty ennen maksamista tietenkin...) Kaupan kassa lirkutteli lapselle ja kysyi minkä ikäinen hän on, johon isä ylpeänä vastasi, että vuoden ja kaksi päivää - no minusta on vissiin tullut vanha ja paheksuva täti-ihminen mutta luuleeko nuoret vanhemmat että se lapsi on heidän lelunsa ja he voivat leikkihiiren sitä ihan miten lystäävät? (Siis osa, suuri osa varmaan ihan supertarkkoja kaikkien terveysjuttujen kanssa)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan