Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on MouMoun pojan etunimi?

Vierailija
26.04.2017 |

Eikö kukaan oikeasti tiedä vieläkään? Hämmentävää, että on pysynyt salassa näinkin pitkään :)

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaanhan nimeä yritettiin arvuutella ristäiskakun päälle laitettavien koristepalikoiden määrästä ja tihrusteltiin joululahjapakettien nimilapuista.

Vierailija
2/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pysynyt "salassa", kun ketään ei kiinnosta. Varmaan joku 'mannenimi' kuten isälläänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roo?

Vierailija
4/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonni-Kalervo, kuulemma. 

Vierailija
5/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään pitäisi sitä tietää?

Vierailija
6/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se tieto KUULUU meille kaikille av-mammoille ja onhan se epäkohteliasta pitää tyyppiä esillä blogissa kertomatta millä nimellä tyyppiä kuuluu kutsua. 

Vierailija
7/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä en tiedä, mutta nämä blogien nimet on ihan järkyttäviä. Moumou. Mungolife. But i'm a human not a sandwich.

Ei hele.

Vierailija
8/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasten (ja lemmikkien ja puolisoiden) nimet jostain syystä kiinnostaa ihmisiä. Aika paljon lehdet saa klikkauksia kun julkistetaan kuninkaallisten tai julkkisten lasten nimiä. Av:lla erilaiset nimiketjut (mikä Toivon pikkusiskolle nimeksi?) on tosi suosittuja. Monet lukee blogeja ja siksi myös bloggaajien nimiratkaisut lapsille kiinnostaa.

Vierailija
9/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Iina koskaan tavannut Riitta Väisästä? Eikös hän ole miehensä täti?

Vierailija
10/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kirjoitit vain siksi, koska luulit että vain sinä tiedät sukulaisuussuhteesta.

Vierailija
11/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pallogrilli

Vierailija
12/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöppis, Nööperi, Nöpsy

Aika "gay" lempinimi pojalle.

Vierailija
13/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kirjoitit vain siksi, koska luulit että vain sinä tiedät sukulaisuussuhteesta.

En luullut. Täältä av:lta olen tämän tiedon saanut ja siitä lukenut monta kertaa, joten eiköhän sen melkein kaikki Moukun blogia seuraavat tiedä. Minua oikeasti kiinnosti ovatko tavanneet sukutapaamisissa, vierailulla Riitan kotiseudulla tai Helsingissä.

Vierailija
14/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En luullut. Täältä av:lta olen tämän tiedon saanut ja siitä lukenut monta kertaa, joten eiköhän sen melkein kaikki Moukun blogia seuraavat tiedä. Minua oikeasti kiinnosti ovatko tavanneet sukutapaamisissa, vierailulla Riitan kotiseudulla tai Helsingissä.

Moukku. :x

Vierailija
15/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eiköhän ole aika todennäköistä että on näiden vuosien aikana ehtinyt tapaamaan miehensä tädin...

Vierailija
16/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel

Vierailija
17/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos noin kovasti kiinnostaa niin luulisi, että olet tuosta asiasta lukenut blogista. Siellä se tieto on.

Vierailija
18/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noel

Sointuisi kyllä hyvin sukunimen ksnssa :)

Vierailija
19/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä juuri tuo asia kiinnostaa?

Vierailija
20/30 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia bloggaajien lapsilla on aina tuollaisia erikoisia nimiä? Felia, Isabel, Rebekka, Samuel, Tiara, Zelda, Nova, Fiinu, Noah-Michel (ei oo todellista...)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän