Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käytin koiraa 2h juoksemassa irti metsässä ja pellolla <3 Parasta liikuntaa koiralle!

Vierailija
26.04.2017 |

Mielestäni koiralle on kaikista parhainta liikuntaa juosta irti! Voi että kuinka sen oikein huomaa koirasta, kuinka se niin onnessaan juoksentelee, ihan kun se hymyilis! Tulee niin mahtava fiilis itellekin nähdä koira onnellisena juoksemassa :)

Mä en ainakaan saa omalta koiraltani purettua energiaa tarpeeksi pelkillä remmilenkeillä, vaikka koira saa 2 h 30min - 3 h päivässä lenkkeilyä. Kesäisin pyöräillään paljon (toki koiran ehdoilla, en polje tuhatta ja sataa, vaan koiran mukaan ja välillä kävellään että koira saa haistella ja tehdä tarpeitaan!).

Irti juokseminen on ehdottomasti parhainta ja sillä saa koiran väsyneeksi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti menee mielenkiinto, kun aletaan kultapienitellä keskustelukumppaneita. Tuollatapaa kirjoittava varmasti tekee sitä livekeskusteluissakin. 

Vierailija
22/25 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Irtokoirat on hyviä harjoituskohteita maastoammunnoissa. Samat tyypit niitä koiria metsälle tuo ja päästää irti, joten aika äkkiä se kohde löytyy ja voi kokeilla, miten  hyvä on tähtäämään.

Ja käräjillä sitten tavataan!

Kyllä ne osaa oikeudessa jo lukea, ei tarvitse tavata. Sinä et edes tiedä, mitä koirallesi tapahtui, kun se katosi eikä palannut, vaikka huusit perään. Siinä vaiheessa minä olen jo kaukana. Ilman maanomistajan lupaa koira ei ole koskaan vapaana metsässä eikä muuten edes kytkettynä.

Perikuntasikaan ei koskaan tule tietämään minne sinä yhtenä sateisena kevätpäivänä katosit. Sinne se lähti metsälle torrakko olalla mutta mitään ei miehestä jäänyt jälkipolville löydettäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulet minun metsääni juoksuttamaan koiraasi, soitan välittömästi poliisit. Rikot lakia.

Vierailija
24/25 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri noin 19. Sääntö jota en halua noudattaa, on ihan scheissea. Muuten haluan vielä lisää sääntöjä joita muiden täytyy noudattaa.

Vierailija
25/25 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulet minun metsääni juoksuttamaan koiraasi, soitan välittömästi poliisit. Rikot lakia.

Löysääppäs vähän nutturaa.