"pysäkillä olevan oloinen" tarkoittaa mitä?
Mulla lukee yhdessä kannan lääkäritekstissä, että "Nykytila: pysäkillä olevan oloinen" Mitähän toi mahtaa lääkärin suusta kuultuna tarkoittaa? Naurahdin kyllä kun luin tuon :D. Itselle tulee mieleen, että hän tarkoitti minun vaikuttavan olevani järjissäni. Muita tulkintoja?
Kommentit (64)
Kerron vaikka kukaan ei kysynytkään:
>ole itsetuhoinen suljetulla psyk.osastolla
>sinut viedään päivystykseen ja jätetään sinne yksin odottamaan
>karkaa päivystyksestä ja soita myöhemmin osastolle, että haet tavarasi sitten joskus
>osastolta soittavat poliisit perääsi
>poliisit löytävät sinut ja karkuun juokseminen jää lyhyeksi
>yritä karata vielä pari kertaa ennen kuin päädyt lopulta päivystyksestä takaisin suljetulle
ap
Yrittivät siis sinua junaan, muttet viittinyt sitten edes asemalle jäädä odottelemaan.
Ei oo kaikki inkkarit kanootissa.
Ratas pyörii, mutta hamsteri on kuollut
7
Vierailija kirjoitti:
Kerron vaikka kukaan ei kysynytkään:
>ole itsetuhoinen suljetulla psyk.osastolla
>sinut viedään päivystykseen ja jätetään sinne yksin odottamaan
>karkaa päivystyksestä ja soita myöhemmin osastolle, että haet tavarasi sitten joskus
>osastolta soittavat poliisit perääsi
>poliisit löytävät sinut ja karkuun juokseminen jää lyhyeksi
>yritä karata vielä pari kertaa ennen kuin päädyt lopulta päivystyksestä takaisin suljetulle
ap
Tuollaisen käytöksen perusteella oletit lääkärin tarkoittaneen, että olet järjissäsi?
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisen käytöksen perusteella oletit lääkärin tarkoittaneen, että olet järjissäsi?
No kun koko lause kuului näin: "Pysäkillä olevan oloinen, mutta yrittää silti karata varsin rivakoin askelin"
Siitä vaan tuli mieleen, että "järjissään, mutta yrittää karata" ennemmin kuin "sekaisin, mutta yrittää karata" Ilmeisesti oikeaoppinen tulkinta olisikin siis ollut, että "hitaalla käyvän oloinen, mutta yrittää karata nopein askelin" tjsp. :P ap
:DDD Ei voi kuin nauraa. Miksi sä noin käyttäydyit?
Vierailija kirjoitti:
Nooh oli vähän seikkailunhalua ja mikäs parempi keino siihen kuin karata suljetulta :D. Nyt mulla on ilmeisesti tuon keissin myötä sinne porttari :P. ap
Ei ole kaikki näyttelijät näyttämöllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nooh oli vähän seikkailunhalua ja mikäs parempi keino siihen kuin karata suljetulta :D. Nyt mulla on ilmeisesti tuon keissin myötä sinne porttari :P. ap
Miksi sä sinne alunperin jouduit?
Vierailija kirjoitti:
Ratas pyörii, mutta hamsteri on kuollut
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sä sinne alunperin jouduit?
Itsetuhoisuuden vuoksi. ap
Suu käy, mutta aivosähkökäyrä näyttää viivaa
En ole kumpikaan itseasiassa :P. ap