Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia..? Auttakaa :(

Vierailija
26.04.2017 |

Eli siis alapäässäni on vähänniinkuin näppylöitä, finnin tapaisia. Olen 15v ja muistaakseni ollut jo n. 12vuotiaasta asti (luulisin että ihan pienestä asti, noin 12 vuotiaana siis alapäähän ekaa kertaa kiinnittänyt huomiota :D). Ne ei siis näy ellei tarkkaan katso, ei tunnu ellei ota kahden sormen väliin tai paina (ne on tosi pienen kokoisia, 1mmx1mm ehkä?), mutta siis valkoisia ovat. Ne ei ole kipeitä eikä kutia tai mitään muutakaan, niin mietin onko kaikilla naisilla tämmöisiä? Vai onko mulla jokin synnynnäinen sukupuolitauti?

Eli siis tarkemmin ottaen sijainti on ulommissa häpyhuulissa, kuitenkin sillä puolella joka "kääntyy sisälle päin" eli ei siellä missä karvat kasvaa..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, normaalia on. Minulla myös tuossa kohdassa mistä pimppa alkaa, juuri ennen klitorista. Kyselin joskus gyneltä ja ihan normaalia on.

Vierailija
2/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja niistä ei tule mitään ulos vaikka puristaisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä, normaalia on. Minulla myös tuossa kohdassa mistä pimppa alkaa, juuri ennen klitorista. Kyselin joskus gyneltä ja ihan normaalia on.

Luojan kiitos!! Olen tässä viimeaikoina niin paljon pelännyt että mulla olis sukupuolitauti :D

Vierailija
4/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peseydy kunnolla.

Vierailija
5/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia

Vierailija
6/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peseydy kunnolla.

:D peseydynkin. Kyllä osaan kunnolla peseytyä vaikka nuori oonkin..

Vierailija
7/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka nuori olet, pelkäät, että olisi sukupuolitauti..whaat? Kyselet peloissasi täällä näpyistä, muttet osaa kortsua käyttää??

Vierailija
8/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos!! Olen tässä viimeaikoina niin paljon pelännyt että mulla olis sukupuolitauti :D

Normaaleja "näppyjä" tällä kertaa :)

Muista käyttää kondomia, säästät itsesi monelta harmilta sen kanssa!

9/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vaikka nuori olet, pelkäät, että olisi sukupuolitauti..whaat? Kyselet peloissasi täällä näpyistä, muttet osaa kortsua käyttää??

Älä viitti. Kysymys...lue se ja vastaa siihen, tai anna olla.

Vierailija
10/10 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä AP kuva tai emme usko.. ;)

T: Jorma 50v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme