Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Road to Mr Olympia 2020, ensimmäinen suomalainen kehonrakennus ammattilainen.

Tuleva menestyjä
26.04.2017 |

Olen ajatellut vetää kunnon steroidikuurit ja nousta muutaman vuoden päästä Mr Olympia lavalle ja poistua lavalta juhlittuna sankarina. Vähän ne hormonien sivuvaikutukset huolettaa mutta jos pääsen kymmenen joukkoon Mr Olympiassa niin olen valmis vaikka kuolemaan. Road to Mr Olympia 2020 videoitani voitte kohta alkaa seuraamaan Youtubesta.
Ja jos firmasi haluaa kansainvälistä näkyvyyttä niin nyt on hyvä mahdollisuus lähteä tähän projektiin mukaan sponsoroimaan minua ja samalla varmistaa firmallesi takuuvarma liikevaihdon kasvaminen.
Tähän ketjuun voi kaikki halukkaat sponsorit jättää yhteystietonsa. Tulen olemaan ensimmäinen suomalainen kehonrakennus ammattilainen joka oikeasti tienaa kisaamalla joten siksi muutankin jo tänä vuonna Amerikkaan treenaamaan ja luomaan kontakteja sekä rahakkaita mainossopimuksia.
Go hard or go home!

Video saattaa herkempiä säikäyttää, mutta jokaisessa hommassahan on riskinsä. Kehonrakennus on elämäntapa ja jos sen takia menee maksa tai munuaiset niin se on pieni hinta vähän isommista lihaksista joita voi pari viikkoa heinäkuussa esitellä uimarannalla ja kerätä kaikkien ihailevat katseet.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa noi hormonit olla naiselle vielä pahempia kuin miehelle, ainakin tuon youtube pätkän perusteella. Karsee muutos tullut sille naiselle ja näyttää naama tosi pahalta, oli nuorena tosi kauniin näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla