Nettiliittymä soluasuntoon (huoneeseen)
Eli muutin vähän aika sitten soluun ja solussa ei ollut valmiina nettiä ja itsellä oli aikaisemmassa kämpässä liittymä, jonka nyt sitten vaihdoin tähän soluun. Asiakaspalveluun soittamalla tuo tapahtui ja yritin kysyä että saako sen liittymän pelkästään tähän huoneeseen ettei kaikki solun 7 asukasta käytä sitä minun liittymää. En oikein saanu minkäänlaista vastausta tähän mutta netin sain toimimaan oman huoneen pistokkeella. Onkohan tää nyt niin että muutkin solun asukkaat saa käyttää tuota minun liittymää? Jos niistä joku jotain laitonta lataa niin siitä vastuu tulee tietenkin mulle koska mun nimissähän se liittymä on. Hemmetti, että ärsyttää tämmönen.
Eivät siinä mitään huoneen numeroa kysyneet vaan pelkästään sen asunnon osoitteen sen takia tämä vähän askarruttaa
Kommentit (27)
Eiväthän muut tiedä että sulla on modeemi?
Tässä klassinen esimerkki totaalisten uunojen vastausketjusta.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla itse sait liittymän auki? Syötitkö sinne salasanan?
Vierailija kirjoitti:
Selviää vain kokeilemalla, mutta on mahdollista että muutkin pääsevät siihen käsiksi. Ongelma on johdotus jos käytetään puhelinjohtoja, voi olla yksi johto kaikkiin huoneisiin. Vaihda 4g-reitittimeen niin ei ongelmia.
Tätä just mietin kun ei kysytty huoneen numeroa vaan asunnon osoite ja selitin että solu. Ja netti toimi ihan vaan pistämällä modeemin kiinni
Vierailija kirjoitti:
Eiväthän muut tiedä että sulla on modeemi?
Jos sulla on modeemi, mikset uskalla soittaa ja tunnustaa?
Voiko netin saada munasoluasuntoon?
Selviää vain kokeilemalla, mutta on mahdollista että muutkin pääsevät siihen käsiksi. Ongelma on johdotus jos käytetään puhelinjohtoja, voi olla yksi johto kaikkiin huoneisiin. Vaihda 4g-reitittimeen niin ei ongelmia.