Mitä mieltä miehestä joka on ehkä vähän liian flirtti??
Tapailemani mies on tosi ystävällinen ja kohtelias. Juttelee kaikkien kanssa kaupassa, salilla, kahvilassa jne. ? Niin miesten kuin naistenkin kanssa, mutta nämä naiset alkavat olemaan jo ongelma....Mieheni höpöttelee tuntemattomien tai puolituttujen naisten kanssa jopa niin, että aika helposti voisi saada kuvan, että mies yrittää iskeä silloinkin kun olen paikalla. En tiedä millaista meno on kun en ole näkemässä.
Jaksaisitko sinä seurustella miehen kanssa, joka ehkä flirttailee muille naisille ja saa kaupan kassaneidit laittamaan viestejä peräänsä? Onko tuollainen käytös susta ihan ok vai menisikö hermot kun salilla käyvä nainen kyselisi facebookissa miestä kyydittämään häntä lentokentälle, sinua tämä nainen ei koskaan ei moikkaisikaan vaikka tietäisi Sinun olevan tämän miehen tyttöystävä?
Ensin ajattelin että ihanaa tavata mies, joka on todella sosiaalinen ja avoin, mutta jotenkin tuntuu, että joki raja siinäkin pitäisi olla. Kaverikorttia heilutetaan aina kun hieman epäilen että onkohan tuollainen huomion hakuisuus ja yliystävällisyys aivan normaalia? Eli siis miehestä hänen käytös on ihan normaalia sosiaalista toimintaa...
Yritin alkuksi olla välittämättä koska mies on mukava ja rakastaa ja haluaa kuulemma minua vain. Olen mielestäni ihan terveellisen tavallisen mustasukkainen, en yritä liiaksi rajoittaa miehen höpöttelyä tms. Jotenkin vain en ymmärrä MIKSI on niin kova tarve saada se naisten huomio...
Lisäksi ihmettelen näiden naisten käytöstä, kun kuitenkin tietävät että mies seurustelee ja silti aivan nenän edessäni vastaavat miehen flirttimäiseen käytökseen...
En todelakaan :D Eli ei jatkoon.
Mun mies on aika hiljainen ja introvertti, joten ei tutustu kauppojen kassoilla ihan kaveriksi asti. Mutta sitten kun joku häneen tutustuu, niin on aivan myyty kun mies on niin ihana. Edellinen tapailuviritelmäni, siis jo vuosia sitten, kariutui siihen että mies oli liian "avoin" ja flirtti. Ns. flirtti voi olla ihan paikallaankin hauskuuttamisena, jään rikkomisena, tai vaivaannuttavassa/ikävässä tilanteessa, mutta ei oman markkina-arvon jatkuvana testailuna. Tuossa edellisessä tapailussa myös mies salaili viestejä jotka tulivat toisilta naisilta(vaikka vaan kavereita olivat :p ) ja hän matkusteli harrastuksensa vuoksi aika paljon... Enpä viitsinyt jäädä kokeilemaan että onko se luotettava vai ei. Nykyiseen mieheeni rakastuin siksikin että hän oli heti niin sydänpohjiaan myöten minun. Vähän ujo, aluksi hiljainen, ja se katse.. huoh...