Rintaliivien koko 75F (Promadonnan liivit)
Aika mielenkiintoinen koko, sillä minusta minulla on ns. ulkoisesti katsottuna C-kupin rinnat. Nämä on kalliit, mutta ehdottomasti parhaat liivit mitä mulla on koskaan ollut. Markettiliivit painaa aina jostain eikä tällaisia kokoja löydy sieltä. Miten nämä mitoitukset on näin outoja. Tietääkö joku. Mulla ei siis todellakaan ole mitään hehtaaritissejä. Olen 170cm pitkä ja painan 67kg.
Kommentit (23)
Mulle kaikki kokolaskurit antaa parhaaksi kooksi 70 G tai H, mutta itse olen jo vuosia sitten todennut 75 F:n parhaaksi. En tykkää, että liivit puristaa yhtään, mitä liivin ympärysmitta 70 tekee. Oma ympärysmittani on 76. 80-luvulla mulle myytiin jopa liiviliikkeissä liivejä, joiden ympärysmitta oli 80. Mitta otettiin joskus villapaita päällä. Ei ne liivit tukeneet yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kaikki kokolaskurit antaa parhaaksi kooksi 70 G tai H, mutta itse olen jo vuosia sitten todennut 75 F:n parhaaksi. En tykkää, että liivit puristaa yhtään, mitä liivin ympärysmitta 70 tekee. Oma ympärysmittani on 76. 80-luvulla mulle myytiin jopa liiviliikkeissä liivejä, joiden ympärysmitta oli 80. Mitta otettiin joskus villapaita päällä. Ei ne liivit tukeneet yhtään.
Yhä edelleen liiviliikkeissä valitettavasti törmää ammattitaidottomiin myyjiin.
Siinähän niitä kuvia on edellisellä sivulla.