Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rintaliivien koko 75F (Promadonnan liivit)

Vierailija
26.04.2017 |

Aika mielenkiintoinen koko, sillä minusta minulla on ns. ulkoisesti katsottuna C-kupin rinnat. Nämä on kalliit, mutta ehdottomasti parhaat liivit mitä mulla on koskaan ollut. Markettiliivit painaa aina jostain eikä tällaisia kokoja löydy sieltä. Miten nämä mitoitukset on näin outoja. Tietääkö joku. Mulla ei siis todellakaan ole mitään hehtaaritissejä. Olen 170cm pitkä ja painan 67kg.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika mielenkiintoinen koko, sillä minusta minulla on ns. ulkoisesti katsottuna C-kupin rinnat. Nämä on kalliit, mutta ehdottomasti parhaat liivit mitä mulla on koskaan ollut. Markettiliivit painaa aina jostain eikä tällaisia kokoja löydy sieltä. Miten nämä mitoitukset on näin outoja. Tietääkö joku. Mulla ei siis todellakaan ole mitään hehtaaritissejä. Olen 170cm pitkä ja painan 67kg.

Siis Primadonnan, ap

Vierailija
2/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa näkemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän toi mikään valtava koko ookaan. Itellä on joku 65K ja just just täytän pienennysleikkauksen kriteerit.

Vierailija
4/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän toi mikään valtava koko ookaan. Itellä on joku 65K ja just just täytän pienennysleikkauksen kriteerit.

Mistään marketeista tms en löydä tällaista kokoa, joten mitä ihmettä? Eikä ole siis megarinnat.

Vierailija
5/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistään marketeista tms en löydä tällaista kokoa, joten mitä ihmettä? Eikä ole siis megarinnat.

Marketeissa myydään sitä mitä ostetaan ja suuri osa naisista nyt vaan käyttää ihan vääränkokosia rintsikoita. Sain äitinikin vasta kuuskymppisenä tajuumaan että 85C:n sijaan hänelle sopii paljon paremmin 75F.

Vierailija
6/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saakeli näitä aloituksia. Niitä "c-kuppeja" on todella monen kokoisia. Samoin niitä f-kuppeja. Kyse ei ole mistään "ihme mitoituksista" vaan siitä, että porukka luulee, että kupin koko perustuu vain siihen kirjaimeen. 65f on täysin eri kuppikoko kuin 75 f. 65a on täysin eri koko kuin 80a. Jne.

Vierailija
7/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulta pieni. Ota mittanauha käteen. Mulla kuppikoko on 60dd, enkä edes käytä liivejä koska näin pienet ei mun mielestä tarvitse. Paitsi urheillessa.

Vierailija
8/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kulta pieni. Ota mittanauha käteen. Mulla kuppikoko on 60dd, enkä edes käytä liivejä koska näin pienet ei mun mielestä tarvitse. Paitsi urheillessa.

Niin? Mitäs mä sillä mittanauhalla? Osaan kyllä mitata ympärysmittani ja se on 75cm. ap

Vierailija
9/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä ne on sitten sisäisesti F-kupit. Jos muut liivisi painavat ja ovat epämukavat, ne ovat vääränkokoisia. Jos ympärysmitta on 65 niin ei silloin se kuppikaan ole niin iso. Primadonnan liivit ovat parhaita. T. Primadonna 75E

Vierailija
10/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mitäs mä sillä mittanauhalla? Osaan kyllä mitata ympärysmittani ja se on 75cm. ap

Mittanauhalla voisi mitata myös mitan rinnan päältä ja päätellä muunkin koon kuin ympärysmitan.

Jos mitta rintojen alta on muuten 75 cm, ei paras koko ole 75 vaan 70 tai 65.

Vierailija
11/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee siitä ettei marketeissa myydä kuin muutamaa hassua kokoa. Itse käytän kokoa 65E-60F ja ihan normaalit rinnat minullakin, juoksemaan en ole koskaan pystynyt ilman kunnon liivejä ja nukun mielelläni liivit päällä kun tissit valuu puolelta toiselle ja se sattuu aamulla rintoihin.

Suurinosa naisista nyt vaan käyttää vääränkokoisia liivejä ja asiaan vaikuttanee se, että perus marketeissa ja ketjuliikkeissä on susihuono kokovalikoima. Sitä myydään mitä ostetaan ja sitä ostetaan mitä myydään.

Vierailija
12/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisten vaatekauppojen rintsikkavalikoimat ovat tosi suppeat, joten naiset ostavat sitä mitä sattuvat löytymään ja sitten hiertää, kun kaarituki on liian pieni. Tai vaihtoehtoisesti otetaan riittävän suuri kuppi, mutta ympärys kasvaa liian suureksi, jolloin rintsikoista ei ole mitään tukea.

Itse kuvittelin vuosia, että voin olla max D-kuppia, kun ei ne tissit niin isot ole. Ostin Lindexistä kokoa 90D, joka hiersi ihon melkein verille asti, ja ajattelin sen vaan johtuvan läskistä, jota toki löytyy. Kun sitten mittasin joskus laskurilla, sain kooksi 85G. Tuosta haarukoimalla kokoja esim 80H, 85G tai 90F tai lähikoot useammilta merkeiltä löytyy sopivia rintaliivejä. Lindex-tyyppiset tusinakaupat eivät kuitenkaan tarjoa mitään: siellä ei vaan riittävän suurta kuppikokoa löydy omalle ympärysmitalle, vaikkei omalla kohdalla tosiaankaan puhuta näkyvästi isoista rinnoista.

Vierailija
13/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tissit ulkopuolinen arvioisi varmaan B-kupiksi. Ei siis todellakaan ole isot rinnat mulla. Mutta kun ostan oikean kokoiset liivit, niiden koko on 65E.

Vierailija
14/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla niitä naisia, joilla on se vuosikymmeniä vanha luulo, että A on pieni, B ja C on "normaali", D on iso ja siitä ylöspäin olevat kirjainkoot valtavia. Ei ymmärretä, että ympärysmitta vaikuttaa kupin kokoon.

https://cdn.shopify.com/s/files/1/0274/5447/files/cup-size-D_grande.jpg…

Esim 65D:n kuppi on tilavuudeltaan pienempi kuin 90B kokoisen liivin kuppi. Mitoitukset eivät ole outoja, vaan ihmisten käsitykset niistä ovat ihan vääriä ja vanhanaikaisia.

Se, miksi naiset valittavat niin usein liivien epämukavuudesta, johtuu useimmiten siitä, että käytössä on väärä koko. Kuvassa on esimerkki miltä näyttää samalla naisella A-kuppikokoa oleva liivi (vas.reuna, 80A) ja E ja F kuppikokoa olevat liivit (65F ja 70E), siirryttiin siis "F-kupiksi" ihan ilman kirurgia:

http://i.imgur.com/wWrOZqa.png

... ja koko 80D vs. 65G. Vasemmanpuoleisessa kuvassa näkee hyvin, miten 80D liivin selkäosa nousee niskaa kohti ja edessä liivien keskikappale leijuu ilmassa, toisin sanoen ne eivät anna minkäänlaista tukea.

http://i.imgur.com/8wbOjdo.png

Vierailija
15/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä minkä kokoiset, kunhan on hyvät päällä.

Vierailija
16/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut d.n liivit kun itse valkkasin. Kun käyn liivikaupassa, on koko 75f.

Nyt mahtuu eikä plumpsahtele ulos. En vaan osannut.

T. 158/ 55 kg povekas

Vierailija
17/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on aina ollut d.n liivit kun itse valkkasin. Kun käyn liivikaupassa, on koko 75f.

T. 158/ 55 kg povekas

Olet aika pieni siihen nähden että rinnanalusmittasi on sen 80cm.

Vierailija
18/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 158/ 55 kg povekas

Pieni mistä?

Vierailija
19/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 158/ 55 kg povekas

Pieni mistä?

Lyhyt ja kevyt.

Vierailija
20/23 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mammat tissikuvat jakoon minä haluan nähdä oikeat 75F tissit ja mitä muita oli mainittu 65G ym.

edestä,sivulta,etukenossa.

Kiitos.