Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamun uutisissa selvennettiin asumistukileikkauksen luonnetta

Vierailija
26.04.2017 |

Asumistukeen tulee neliöhintakatto. Muuta ei kyllä kerrottu, esimerkiksi että onko kuntakohtainen vai mitä. Voi olla että henkilökohtaisesti säästyn leikkaukselta, asun sen verran halvalla. Helsinkiläisillä työttömillä on kenties kurjuuntuminen edessä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokra-asuntosijoittaja heräsi ja pelästyi. Olisiko sijoittajan aika luopua asumistukihuijauksista, myydä lainavetoinen portfolionsa ja mennä töihin? 

Vierailija
2/5 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt ihan tajua tota kattoa, koska asumistuessa on jo nyt kuntakohtaiset katot..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en nyt ihan tajua tota kattoa, koska asumistuessa on jo nyt kuntakohtaiset katot..

Niin on, ja kuntakohtaiset katot on jo nyt hyvin alakanttiin!! Missään kaupungeissa ei ole niin halpoja vuokra-asuntoja. :(

Vierailija
4/5 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neliöhintakatto on kuitenkin eri asia. Käytännössä tämä johtanee siihen, että työmarkkinatuella elävillä ei ole välttämättä varaa asua enää hyvällä alueella pienessä asunnossa, jossa on korkea neliöhinta. Toimeentulotukea nostavilla ei ole kyllä huolta, koska ttt paikkaa asumistuen leikkauksesta aiheutuvat menot.

Vierailija
5/5 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pieni asunto, mutta saunallisena on pakko vaihtaa isompaan saunattomaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi