Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sini Ariel ja sen kännissä palanut baby daddy

26.04.2017 |

En itse toisi kyllä lehteen, jos baby daddy kaatuisi bileissä avonuotion päälle. Ja kenen mies hyppii bileissä, kun toinen on raskaana? 😬 Haiskahtaa wt:ltä.

http://m.iltalehti.fi/viihde/201704252200110293_vi.shtml

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden bilettämiset ei kuulu sinulle.

Vierailija
2/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä raskaus ole mikään sairaus, jonka takia miehen pitäisi luopua 9kk ajaksi kaikista omista jutuista ollakseen naisen kanssa. Aikuinen ihminen pärjää kyllä yksinkin.

T.1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole neljännen asteen palovammoja.

Vierailija
4/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lisäksi jo kolmannen asteen palovamma on kivuton, koska hermot ovat palanneet.

Vierailija
5/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on avonuotion vastakohta?

Nuotio on nuotio.

Vierailija
6/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby daddy - oksennus lentää aina kun kuulee tuon järkyttävä ilmaisun 😠

Vierailija
7/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini se haluaa julkisuuteen jopa miehensä palovammoilla. Sini on kyllä sellainen ihminen jota en pysty arvostamaan lainkaan.

Vierailija
8/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka raskaana oleva rajoittaa miehensä menemiset? En minä ainakaan. Ja miksei muka voisi olla mukana illanvietossa vaikka onkin raskaana? Limsa/vesilinjalla tietenkin. Ei missään baarissa ole kieltoa etteikö siellä voisi selvinpäin ja raskaana olla, vai onko? En ainakaan itse jää kotio makaamaan yksin. Aion olla illanvietoissa mukana itsekin. Muutenhan sitä erakoituu ja mökkihöperöityy täysin ;)

Lehdet kirjoittelee ihan turhistakin asioista, ei tämä ole ainut uutinen. Kardaani-Kimin persekin oli taas otsikoissa vaikka on perkeleen ruma paskaluukku :D

Vierailija
9/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo kompastunu ohran maltaaseen.

Koskahan nuokin kasvaa aikuiseksi ja tuo nainen lopettaa tuon tissien pursottelun.

10/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus ei ole sairaus, mutta yhteinen juttu. Jos lapsia hommataan, niin mun puolesta molemmat siinä rauhottuu. Itse en ainakaan katselisi miehen menoja ollenkaan. Ja hei itse baariin raskaana? Tosi kivaa hei 😅 Ikä oli?!?! Eikö muita ajanviihdettä ois? Leffaa, teatterii, syömistä ravintoloissa yms yms. Voihan se mies tietty nuotiossakin aikaa viettää!

Vierailija
11/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lisäksi jo kolmannen asteen palovamma on kivuton, koska hermot ovat palanneet.

Kolmannen asteen palovamman ympärillä on yleensä niitä lievempiä, ja ne on helkkarin kipeitä!

Vierailija
12/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva S kirjoitti:

Raskaus ei ole sairaus, mutta yhteinen juttu. Jos lapsia hommataan, niin mun puolesta molemmat siinä rauhottuu. Itse en ainakaan katselisi miehen menoja ollenkaan. Ja hei itse baariin raskaana? Tosi kivaa hei 😅 Ikä oli?!?! Eikö muita ajanviihdettä ois? Leffaa, teatterii, syömistä ravintoloissa yms yms. Voihan se mies tietty nuotiossakin aikaa viettää!

Minä olin kahdesti baarissa raskausaikanani, toisen ystävän synttäreillä (joskin olin 4. kuulla, vatsa ei näkynyt vielä) ja toisen ystävän tupareissa - tämä oli 5 viikkoa ennen laskettua aikaa. Tokikaan en rymynnyt pilkkuun asti, hipsin miehen kyydillä kotiin ajoissa.

Miksi ei voisi käydä baarissa? Olen käynyt ilmankin raskautta useasti selvinpäin baarissa, pitämässä hauskaa ja tanssimassa. Ei baari aina ole yhtä kuin örveltäminen saati örvellyspaikat (esim. Helsingin keskustan "teinibaarit").

13/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki saa, mutta ei itseä ainakaan kiinnostaisi. Ei kyllä ilman raskauttakaan. Täälläpäin kaikki paikat on teinipaikkoja kuitenkin.

Vierailija
14/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset isit juoksee baareissa, jotka etsivät seuraa. Jos kotona on oikea, niin ei tarvitse etsiä.

Vierailija
15/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 31. Juu. Kamala olen kun menen muiden seurassa selvänä ja raskaana poikkeen baarissa mieheni ja kaverien kanssa.

Käyty on leffassakin, syömässäkin ulkona, lenkkeillään yhdessä iltaisin. Aika harvoja kertoja nämä baarissa käynnit kumminkin ovat.

Vai pitäisikö mun eristää meidät kaveripiiristä ja linnottautua kotiin, kahlita mies patteriin ja piilottaa puhelin?

"Se on kuules ny sillä tavalla että kun minä olen raskaana ja vauva tulee niin sosiaalinen elämä loppuu siihen paikkaan kummaltakin"

Noinko sen pitäisi mennä? 😂

Taitaa olla huono itsetunto jos kuvittelee miehen hakevan heti seuraa kun baariin menee kavereiden kanssa ja kumminkin tulee kotiin yöksi 😒

Vierailija
16/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mikään ihme ettei suhteet toimi kun aletaan aikuista ihmistä kotiin kahlitsemaan ja kytätään joka ikistä liikettä -.-

Vierailija
17/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia tuollaisesta täytyy edes uutisoida??? Jotain turhia julkkiksia kai nämäkin taas. Joka risaus ja perseenkuva postataan someen ja lehdet tekee juttuja - ei järjen häivää.

Vierailija
18/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden bilettämiset ei kuulu sinulle.

Kuuluuhan, jos ne oikein lehdessä tuodaan julki.

19/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikää 31. Juu. Kamala olen kun menen muiden seurassa selvänä ja raskaana poikkeen baarissa mieheni ja kaverien kanssa.

Käyty on leffassakin, syömässäkin ulkona, lenkkeillään yhdessä iltaisin. Aika harvoja kertoja nämä baarissa käynnit kumminkin ovat.

Vai pitäisikö mun eristää meidät kaveripiiristä ja linnottautua kotiin, kahlita mies patteriin ja piilottaa puhelin?

"Se on kuules ny sillä tavalla että kun minä olen raskaana ja vauva tulee niin sosiaalinen elämä loppuu siihen paikkaan kummaltakin"

Noinko sen pitäisi mennä? 😂

Taitaa olla huono itsetunto jos kuvittelee miehen hakevan heti seuraa kun baariin menee kavereiden kanssa ja kumminkin tulee kotiin yöksi 😒

Mene ja ole ihan rauhassa 😅 En kai muuta sanonutkaan? Oma mies on kotona ilman sanomistakin. Ollaan koti-ihmisiä. Mutta se tuntui mukavalta kun odotti vauvaa, kun oli aina seuraa. Mieluummin oon lauantai-illat jonkun kainalossa kun että odottaisin yöksi kotiin. Onko se paha? Tota Siniä nyt vaan käy vähän sääliksi.

Vierailija
20/36 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai varatut panojensa luo yöksi jää? Panon jälkeen pesulle ja kotiin yöneljäksi. Muistaa vaan lähteä baarista tarpeeksi ajoissa hoitaa hommat. Kokemusta on. Terv Toinen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan