Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana ja mies kannattaa aborttia minä en

26.04.2017 |

Poikaystäväni kanssa puolivuotta tietoisesti ilman mitään ehkäisyä ollaan harrastettu seksiä. Nyt pääsi käymään sellainen homma, että olen raskaana hänelle. Kerroin hänelle asiasta ja hän oli heti abortin kannalla. Hän kiristää abortilla ja meinaa jättää, jos en niin tee. Koko ajan puhuu itsestään kuinka hänen elämä menisi pilalle. Ei voisi kuulemma elää asian kanssa. Pää ei kestäisi. Itse haluaisin pitää lapsen, koska minulla on muutenkin huono mahdollisuus saada lapsia.
Olen ymmärtänyt tämän puolivuotta että yritämme lasta. Itselleni "yllätys" oli iloinen. En halua aborttia, vaikka tuntuu kamalalta poikaystävän painostus aborttiin. Onko teille käynyt vastaavaa? Poikaystäväni on todella lapsellinen. Molemmat olemme yli 20. Tarvitsen vertaistukea sitten vaikka täältä.

Jdjdhhddk

Kommentit (26)

1/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko teillä vinkkejä, miten saisin miehen haluamaan samaa kuin minä?

Jdjdhhddk

2/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuu hyvä trolli, ihan uskottava jopa.

Sano sille että vauva tulee halusit tai et, ja hyvä isukki susta tulee, ei mitään abortointeja(väitä vaikka että on liian pitkällä) ja vie kattomaan tuttaviesi söpöimpiä lapsosia, älä vie "poika"ystävää mihinkään kauhukakaralaan, ehkä se siitä.

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiski trolli vaa ei. Kiitos vastauksesta. Iha hyvä vinkki tuo lapsien näkeminen. Tein testin jossa näkyy viikot ja mies tietonen. Aikaisilla viikoilla ollaan. Ei mahollista valehella sikiön kehittymisvaiheita.

Ehkä tosiaan voisin miestäkin hieman enemmän rauhoitella ja tukea. Hyvä isä siittä tulisi, kun vaan jättää lapsellisuudet.

Jdjdhhddk

Vierailija
4/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehen on turha itkeä kun on paskat jo housuissa, olisi miettinyt lapsiasiaa ennen kuin harrasti seksiä ilman ehkäisyä (kyllä, mies voi käyttää ihan omasta aloitteestaan kondomia).

Sinä teet juuri niin kuin parhaaksesi näet. En nimittäin usko että suhteellanne olisi pitkää tulevaisuutta vaikka tekisitkin abortin. Se jää sinne takaraivoon kaihertamaan.

5/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ite oon kans miettinyt sitä että suhde on vain tekohengitystä. Kertoo paljon miehen tunteista minua kohtaan tuo miehen ajatusmaailma. Ei auta kun antaa pölyn laskeutua ja odottaa onko oikeesti mies nuin kusipää.

Jdjdhhddk

6/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies jätä lapsellisuuksia ikinä :-P

Anna sen olla, kyllä se alkaa huolehtia jos sillä on yhtään munaa, liika hössötys alkaa vaan vituttamaan miestä, aika kypsyttää ja sitä teillä on, ellei se sitten jänistä, sittei sil voi mitää.

-IISAK 🐂 SONNI

Nyt on maha täynnä

7/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortin tehnyt. Seurauksena voi olla lapsettomuus. Jokainen vastaa omasta kehostaan. Toista ei voi pakottaa enää tuossa vaiheessa. Nyt on kyseessä ihmishenki.

Vierailija
8/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai pidät lapsen jota haluat, ja jota on ihan tarkoituksella yritetty.

En usko miehen muuttumiseen, tuo kuulostaa harvinaisen kusipäiseltä toiminnalta.

Sanot että jos pidät lapsen, menetät miehen, ja jos haluat pitää miehen, joudut menettämään lapsen.

Minusta valinta ei ole vaikea. Olet lapsen äiti lopun ikää, ja hänen lasten mummo, hänen vaimon miniä, jne jne.

Miehesi sen sijaan vaikuttaa olevan jo lähtökuopissa, hän ei ole luotettava, hän ei halua lapsia. Jos nyt valitset hänet, valitset yksinäisen tai onnettoman ja alistetun lapsettoman elämän.

Minusta valintasi on helppo ja selkeä, eikä edes tarvitse tehdä mitään. Olet raskaana, vauva voi tulla, te pärjäätte kyllä. Mies tekee oman valintansa lähteä tai jäädä. Tosin tuon käytöksen jälkeen en edes antaisi hänelle muuta vaihtoehtoa kuin lähteä.

Vierailija
9/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
10/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vauva. Jokaisella on oikeus syntyä ja kaikella on tarkoituksensa. Ja kerta puoli vuotta ilman ehkäisyä olette olleet niin ei kai sen luulisi olevan mitenkään yllätys miten siinä käy poikaystävällisekään. Vai luuleeko se että abortti on joku ehkäisykeino?

Itse sain esikoisen ollessani 18 & toisen ollessani 19. Enkä ole katunut päätöstä pitää molemmat. Nyt olen 31 & odotan kolmatta. Enempää tosin halua kun nämä kolme. Äitiys on upea asia ja toivon todella että pidät lapsen. Poikaystäväsi on ääliö jos kiristää erolla jos et aborttia tee. Ole vahva ja äläkä suostu moiseen.

Ole sinä se aikuinen ja tee päätös itse. Jos poikaystäväsi todella on tollanen ääliö niin eipä ole kovin kauas kantoinen suhde teillä edessä. Tulee vaatimaan seksiä ilman ehkäisyä jatkossakin ja tekemään lisää abortteja koska "oma pää ei kestä". Paskinta mitä olen ikinä kuullut. Varsinainen älyn jättiläinen

Vierailija
11/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinuahan ei kukaan voi sinne aborttiin raahata vastoin tahtoasi. Jotta mies saisi tahtonsa läpi, sinun pitäisi itse varata aika ja mennä sinne. Et kai hyvänen aika sellaista tee omalle lapsellesi. Jotain selkärankaa nyt, nainen, sinusta on tulossa äiti. Olet jo, vatsassasi kasvaa jo vauva.

Vierailija
12/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan tapa lastasi. Sillä tappamista abortti on ja aiheuttaa ikuiset traumat (etenkin jos lapsi on itselle toivottu). Kerro nyt alkuun tilanteesta vanhemmillesi ja miehen vanhemmille jotta tietävät sitten tarvittaessa auttaa sinua. Vaikka mies jättäisi niin hänen vanhempien on syytä tietää vauvasta ja miehen käytöksestä.

Vierailija
13/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet harrastanut ilman ehkäisyä jo puolivuotta ja tarkoituksenasi oli raskautua, olit iloinen raskaudestasi, et halua aborttia, haluat lapsen ja tiedät, että sinulle raskautuminen on haastavaa.

Mielestäni tilanteessasi ei ole muuta pohdittavaa kuin haluatko tukea isän ja lapsen suhdetta tulevaisuudessa vai jätätkö miehen toiveesta isän tiedot pois lapsesi tiedoista.

Varaa aika neuvolaan ja ala syömään raskausvitamiineja.

Onnea odotukseen. Et ole ensimmäinen etkä viimeinen nainen joka pärjää varmasti itsekseenkin (ja sinun tapauksessasi paremminkin yksin kuin itsekkään mieslapsen kanssa.)

Vierailija
14/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa jaa. Seuraavaksi paniikki iskee sinulle.

Eikä mitä kun sanot että vauva on ja pysyy ja aborttia et tee ja tosa ovi, jos ei kiinnosta.

Olethan itse perillä nyt mitä alkuraskaudessa pitää tehdä? Vitamiinit ym.?

Vierailija
15/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun ole pakko tehdä yhtään mitään, mitä et halua. Se on sinun kroppasi, ja sinä päätät, mitä sille tehdään ja mitä elämällesi sisällä tehdään. Miehellä ei ole siihen raskauteen enää mitään sanomista, se sanomisoikeus loppui siihen hetkeen, kun hän päätti vedellä paljaalla. Vastuu on hänen, päätäntävalta sinun. Nainen ei tule raskaaksi ilman spermaa. Kumi on se väline, jolla sen sperman "siementämisominaisuus" estetään.

Mun mummoni sanoi aikanaan viisaasti, että "kuule tyttö, miehiä tulee ja menee, niitä valintoja nainen katuu, mutta lapsiaan nainen ei kadu ikinä." Ja hän oli 7 lapsen äiti.

Miestä et voi pakottaa olemaan isä, mutta elarit voi huolimattomalta helppokallelta vaatia. Mitäs oli tyhmä ja lapsellinen. Faijani sanonta: "tyhmästä päästä kärsii lompakko ja kroppa" eli nyt sitten poju kantaa edes lompakollaan sen vastuun seuraavat 18 vuotta.  Sikäli kuin siellä lompsassa on mistä ottaa. Siinä tapauksessa saat ehkä Kelasta minimielarit.

Vierailija
16/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pidät lapsen jota haluat, ja jota on ihan tarkoituksella yritetty.

En usko miehen muuttumiseen, tuo kuulostaa harvinaisen kusipäiseltä toiminnalta.

Sanot että jos pidät lapsen, menetät miehen, ja jos haluat pitää miehen, joudut menettämään lapsen.

Minusta valinta ei ole vaikea. Olet lapsen äiti lopun ikää, ja hänen lasten mummo, hänen vaimon miniä, jne jne.

Miehesi sen sijaan vaikuttaa olevan jo lähtökuopissa, hän ei ole luotettava, hän ei halua lapsia. Jos nyt valitset hänet, valitset yksinäisen tai onnettoman ja alistetun lapsettoman elämän.

Minusta valintasi on helppo ja selkeä, eikä edes tarvitse tehdä mitään. Olet raskaana, vauva voi tulla, te pärjäätte kyllä. Mies tekee oman valintansa lähteä tai jäädä. Tosin tuon käytöksen jälkeen en edes antaisi hänelle muuta vaihtoehtoa kuin lähteä.

Juuri näin, ja varsinkin tuo viimeinen lause. Pärjäätte kyllä.

17/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätös on loppujenlopuksi sinun omasi.

Vähän jäin miettimään tuota kirjoitusasusi asetelmaa. Kerroit, että olit ymmärtänyt ehkäisyttömän seksin harrastamisen olleen raskaushakuista, mutta epäselväksi on jäänyt onko poikaystäväsi näin asian ymmärtänyt vai onko hän ollut vain mukavuuden hakuinen?

Jos hän ei ollut ajatellut lapsen hankkimista tuolla (vaikka suuri riski onkin), niin voi raskaus tulla hänelle shokkina ja teidän eri ymmärrys asiasta voi tehdä niin, että hän kokee olonsa petetyksi.

Toisaalta mahdollista on myös se, että häntä arveluttaa oma pätevyytensä ja tulevaisuutensa, ja hän yrittää selvittää itselleen mitä asiasta ajatella. Aika usein nuoret tulevat isät hieman aikaa kokevat epävarmuutta, lapset ovat miehille usein vieras, mutta myös tärkeä ja vakava asia - eikä mies aina ihan tiedä miten asiaan itse suhtautuisi. Hän joko kasvaa ymmärtämään sen ilon ja haluu olla läsnä, tai hän ei yksinkertaisesti osaa uskaltaa ottaa sellaista vastuuta vielä.

Jokatapauksessa se on sinun päätöksesi loppujenlopuksi ja sinun täytyy itseltäsi kysyä mitä sinä haluat ja erityisesti millaisen tulevaisuuden sinä lapsellesi haluaisit jos voisit päättää. Sitten tutkit sisimmiltäsi sitä, mikä on sinun näkökulmastasi tärkeintä sinulle ja lapselle jos sen aiot pitää. Jos aiot sen pitää, niin onneksi olkoon nuorelle äidille!

M 24.

Vierailija
18/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi poikaystävä 20 ikävuoden kieppeillä, kun epäilin olevani raskaana, sanoi että jos en tee aborttia niin hän hakkaa mut tai heittää portaista niin että kuolee :) no, en onneksi ollut raskaana.

Vierailija
19/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut painostettiin aborttiin aikoinaan. Lapsen "isä" uhkasi tappaa lapsen jos syntyy ja äitinsä painosti myös. Itse olisin halunnut lapsen pitää mutta mies ei suostunut edes siihen että hoitaisin lapsen yksin enkä vaatisi elareita. Sanoi potkaisevansa minua vatsaan jotta saisin keskenmenon. En sitten uskaltanut pitää lasta. Mutta olen katunut aborttia todella paljon. Se jätti sydämeeni tyhjän kolon, jota ei mikään voi koskaan paikata. Se kolo sydämessä oli varattu nimenomaan sille lapselle. Abortti alkoi kaduttaa vielä enemmän ainoan lapseni synnyttyä. Hänellä on toinen isä. Itse asiassa tuo aborttiin pakottanut ex katui myös aborttia myöhemmin kun muuttui ja aikuistui itse. En kyllä ymmärrä nykyään miksi jäin hänen kanssaan vielä melkein kymmeneksi vuodeksi. Mutta sitten minä vain en enää uskaltanut ottaa riskiä hänen kanssaan. Koska halusin löytää miehen, joka varmasti rakastaa lapsia, lähdin suhteesta. Löysinkin sitten nykyisen aviomieheni ja sain hänen kanssaan toivotun ja rakastetun lapsen.

Mutta joskus mietin että miltä tuo ensimmäinen lapsi näyttäisi ja millainen hän olisi. En saa koskaan sitä tietää. On naisia jotka eivät kadu, mutta hyvin monet katuvat kumminkin. Ja jos sinä itse todella toivot ja tämä voi olla ainoa tilaisuutesi, niin valitse lapsi. Minulle äitini sanoi voivansa auttaa, jos olisin päättänyt pitää lapsen. Mutta en tosiaan uskaltanut silloin. Onnea matkaan, mitä sitten päätätkin

Vierailija
20/26 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minut painostettiin aborttiin aikoinaan. Lapsen "isä" uhkasi tappaa lapsen jos syntyy ja äitinsä painosti myös. Itse olisin halunnut lapsen pitää mutta mies ei suostunut edes siihen että hoitaisin lapsen yksin enkä vaatisi elareita. Sanoi potkaisevansa minua vatsaan jotta saisin keskenmenon. En sitten uskaltanut pitää lasta. Mutta olen katunut aborttia todella paljon. Se jätti sydämeeni tyhjän kolon, jota ei mikään voi koskaan paikata. Se kolo sydämessä oli varattu nimenomaan sille lapselle. Abortti alkoi kaduttaa vielä enemmän ainoan lapseni synnyttyä. Hänellä on toinen isä. Itse asiassa tuo aborttiin pakottanut ex katui myös aborttia myöhemmin kun muuttui ja aikuistui itse. En kyllä ymmärrä nykyään miksi jäin hänen kanssaan vielä melkein kymmeneksi vuodeksi. Mutta sitten minä vain en enää uskaltanut ottaa riskiä hänen kanssaan. Koska halusin löytää miehen, joka varmasti rakastaa lapsia, lähdin suhteesta. Löysinkin sitten nykyisen aviomieheni ja sain hänen kanssaan toivotun ja rakastetun lapsen.

Mutta joskus mietin että miltä tuo ensimmäinen lapsi näyttäisi ja millainen hän olisi. En saa koskaan sitä tietää. On naisia jotka eivät kadu, mutta hyvin monet katuvat kumminkin. Ja jos sinä itse todella toivot ja tämä voi olla ainoa tilaisuutesi, niin valitse lapsi. Minulle äitini sanoi voivansa auttaa, jos olisin päättänyt pitää lapsen. Mutta en tosiaan uskaltanut silloin. Onnea matkaan, mitä sitten päätätkin

Jäit kymmeneksi vuodeksi miehen kanssa joka uhkasi tappaa lapsesi. Sinulla täytyy olla hirveä lapsuus, että tuo oli sinun mielestä riittävä parisuhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan