Millaisista syistä sinä alat piikittelemään/v*ttuilemaan/naljailemaan jollekin?
Yksi tuttu/kaveri on alkanut olla todella piikikäs ja inhottava aina välillä mulle. Kiinnostaa mikä ajaa ihmisen tähän? Miksi sinä v*ttuilet ja millaisille tyypeille teet sitä?
Kommentit (7)
Oikeassa elämässä en ketään mutta palstalla kaikkia
minä vittuilen niille ketkä sen ansaitsee esim rottamaisille henkilöille ketkä vaan tahtoo nähdä maailman palavan. se on tosi mukavaa. en vaan usein nää heitä koska en pidä heidän kaltaisiaan ihmisiä lähettyvillä. kilteille ihmisille en kettuile:)
Olisiko näitä syitä vittuiluun muutamia tuhansia? Valitse niistä.
En piikittele ja katkaisen välit piikitteleviin ilkeisiin ihmisiin.
Jos siinä ihmisessä jokin ärsyttää (esim ajatukset, ulkomuoto) niin annan kyllä palaa. Ja vaikkei ärsyttäisikään saatan vittuilla ja lytätä, koska siitä vaan tulee niin hyvä olo!
Mulla on sen verran itsehillintää, että nykyään aikuisena naisena en piikittele ankarasti ketään. Joskus kyllä tekisi jollain tasolla mieli lytätä jotain, mutta hillitsen itseni. Tietty pahantuulisuus ja halveksivuus voi olemuksesta silti paistaa joskus läpi, vaikka yritän käyttäytyä. Joskus lapsena/teininä on tullut oltua ilkeä kyllä.
Mun mielestä kyseessä on sellainen aika eläimellinen reaktio. Yleensä siihen liittyy yleistä tyytymättömyyttä omaan tilanteeseen ja elämäänsä. Yleistä turhautuneisuutta ja ärtyneisyyttä. Sitten jotkut tyypit alkaa ärsyttää ihan erityisesti ja sitä voi olla vaikea edes tietoisesti hahmottaa, että miksi. Tulee sellainen sisäinen yllyke olla ilkeä. Voi olla jotain hallinnan halua ja se jolle on ilkeä voi olla jotenkin sun tiellä tai sitten oot sille kateellinen tms.