Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nainen haluaa aidosti äitienpäivälahjaksi?

AR0
25.04.2017 |

Hei,

Tämä on joka vuotinen ja ajankohtainen asia, eli nyt naisille tärkeä kysymys:

Mitä nainen haluaa aidosti äitienpäivälahjaksi? Ja tietty, että pitääkö lahjan olla tavara tai esine, vai voiko lahja olla myös jonkinlainen elämys?

Kiitos paljon jo etukäteen vastanneille. :)

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan asenteella pärjää jo pitkälle. Sen huomaa, jos lahjan antaja haluaa oikeasti ilahduttaa ja osoittaa toisen olevan tärkeä. Senkin huomaa, jos mies vastentahtoisesti ja väkipakolla tuo sen lähikaupan kukkakimpun ja unohtaa koko päivän sen jälkeen...

Ruoka, kukat, kortit ja tavalliset pienet muistamiset ovat kivoja. Jos haluaa jotain erikoisempaa antaa, niin minäkin tykkäisin esimerkiksi hopeakorviksista. Ei tarvitsisi olla kalliit. Hierontakin kelpaisi.

Vierailija
22/31 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään. Tarhan/koulun askartelu riittää ja miksei sa aamupalakin (se on kyllä mulle katettuna ihan joka vkl, olen perheen aamu-unisin enkä useinkaan aamupäivällä se nälkäisin). Usein on mies ja lapsi hakeneet pihalta jotain kukkia, mutta ei taida kukat tänävuonna ehtiä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivan kokaiinia ja loppupäivä peiton alla yksin.

Vierailija
24/31 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon loistavia ehdotuksia ja kiitoksiä näistä!

Itse tulee usein miettineeksi, että koetteko te naiset että jokavuotiset kukat ja erinäiset muut ns. tavaralahjat on pitemmän päälle tylsiä?

Haluaisitteko kokea mielummin jotain elämyksellistä yksin tai puolison kanssa? Esim. omaa yhteistä aikaa jossain mukavassa ympäristössä ilman lapsia tms. ?

Mielestäni Äitienpäivä on vähimmäinen osoitus siitä miten hienoja kaikki olette ja miten paljon kirjaimellisesti panostatte siihen mitä teette! Kiitos!

Vierailija
25/31 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kompostin.

Vierailija
26/31 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata! Kukista en tykkää, mutta kortti lapsilta tietysti myös on mieleinen. Hyvää (miehen tekemää) ruokaa ja ulkoilua tai muuta mukavaa perheen kesken.

Vierailija
27/31 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lasten tekeleet riittävät. Minusta on aina yhtä hauska nähdä lasten kasvoilla se jännitys ja innostus kun tuovat koulussa/päiväkodissa/eskarissa tekemänsä lahjat ja kortit. 

Kuulostaa ehkä kliseiseltä mutta minulle miehen lahja äitienpäivänä ei ole tärkeä koska minusta on tärkeämpää että hän muistaa minua (ja minä tietenkin häntä) ympäri vuoden. Arvostuksen tulee näkyä myös arkena, ei vain tiettyinä päivinä vuodessa ikään kuin pakkona.

28/31 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimpun valkovuokkoja ja ylimääräisen tunnin unta, kun mies käy lasten kanssa poimimassa vuokkoja :). Ihan paras lahja!

Toivomukset viettää äitienpäivää ilman lapsia kuulostaa jotenkin...kylmältä.

29/31 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala sänkyyn ja lapsilta kortti tai itse askartelema lahja ❤ Yhteistä aikaa (se että mitä, niin riippuu ihan budjetista). Mieheltä extralahja sitten illalla 😉 Perhe on jo lahja itsesään, ei siinä paljoa muuta kaipaa!

Vierailija
30/31 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa aikaa, sillä välin kun joku muu siivoaa koko kämpän katosta lattiaan. Ei mitään turhaa krääsää tai kukkia. Jos on pakko olla joku tavaralahja, niin lahjakortti e-kirjakauppaan, ja omaa rauhaa lukea ostettu kirja.

Vierailija
31/31 |
26.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulvattomia nämä mammat (lue: kodinhoitajat ja kyökkipiiat) jotka toivovat jotain siivousta tai ikkunanpesua?! Siis mitä ihmettä, miksi? Silsikö koska se on ämmien hommaa ja olisi kiva saada urakkaan helpotusta? Kyllä te olette sitten tyhmiä, eiköhän kannattaisi ostaa tuo siivouspalvelu lahjaksi vaikka sille miehelle vaikka isänpäivänä jos se kerran on hänelle niin raskasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä