Mitä nainen haluaa aidosti äitienpäivälahjaksi?
Hei,
Tämä on joka vuotinen ja ajankohtainen asia, eli nyt naisille tärkeä kysymys:
Mitä nainen haluaa aidosti äitienpäivälahjaksi? Ja tietty, että pitääkö lahjan olla tavara tai esine, vai voiko lahja olla myös jonkinlainen elämys?
Kiitos paljon jo etukäteen vastanneille. :)
Kommentit (31)
En halua mitään. Tarhan/koulun askartelu riittää ja miksei sa aamupalakin (se on kyllä mulle katettuna ihan joka vkl, olen perheen aamu-unisin enkä useinkaan aamupäivällä se nälkäisin). Usein on mies ja lapsi hakeneet pihalta jotain kukkia, mutta ei taida kukat tänävuonna ehtiä ;)
Viivan kokaiinia ja loppupäivä peiton alla yksin.
Paljon loistavia ehdotuksia ja kiitoksiä näistä!
Itse tulee usein miettineeksi, että koetteko te naiset että jokavuotiset kukat ja erinäiset muut ns. tavaralahjat on pitemmän päälle tylsiä?
Haluaisitteko kokea mielummin jotain elämyksellistä yksin tai puolison kanssa? Esim. omaa yhteistä aikaa jossain mukavassa ympäristössä ilman lapsia tms. ?
Mielestäni Äitienpäivä on vähimmäinen osoitus siitä miten hienoja kaikki olette ja miten paljon kirjaimellisesti panostatte siihen mitä teette! Kiitos!
Suklaata! Kukista en tykkää, mutta kortti lapsilta tietysti myös on mieleinen. Hyvää (miehen tekemää) ruokaa ja ulkoilua tai muuta mukavaa perheen kesken.
Kyllä ne lasten tekeleet riittävät. Minusta on aina yhtä hauska nähdä lasten kasvoilla se jännitys ja innostus kun tuovat koulussa/päiväkodissa/eskarissa tekemänsä lahjat ja kortit.
Kuulostaa ehkä kliseiseltä mutta minulle miehen lahja äitienpäivänä ei ole tärkeä koska minusta on tärkeämpää että hän muistaa minua (ja minä tietenkin häntä) ympäri vuoden. Arvostuksen tulee näkyä myös arkena, ei vain tiettyinä päivinä vuodessa ikään kuin pakkona.
Kimpun valkovuokkoja ja ylimääräisen tunnin unta, kun mies käy lasten kanssa poimimassa vuokkoja :). Ihan paras lahja!
Toivomukset viettää äitienpäivää ilman lapsia kuulostaa jotenkin...kylmältä.
Aamupala sänkyyn ja lapsilta kortti tai itse askartelema lahja ❤ Yhteistä aikaa (se että mitä, niin riippuu ihan budjetista). Mieheltä extralahja sitten illalla 😉 Perhe on jo lahja itsesään, ei siinä paljoa muuta kaipaa!
Omaa aikaa, sillä välin kun joku muu siivoaa koko kämpän katosta lattiaan. Ei mitään turhaa krääsää tai kukkia. Jos on pakko olla joku tavaralahja, niin lahjakortti e-kirjakauppaan, ja omaa rauhaa lukea ostettu kirja.
Hulvattomia nämä mammat (lue: kodinhoitajat ja kyökkipiiat) jotka toivovat jotain siivousta tai ikkunanpesua?! Siis mitä ihmettä, miksi? Silsikö koska se on ämmien hommaa ja olisi kiva saada urakkaan helpotusta? Kyllä te olette sitten tyhmiä, eiköhän kannattaisi ostaa tuo siivouspalvelu lahjaksi vaikka sille miehelle vaikka isänpäivänä jos se kerran on hänelle niin raskasta.
Aloittajan asenteella pärjää jo pitkälle. Sen huomaa, jos lahjan antaja haluaa oikeasti ilahduttaa ja osoittaa toisen olevan tärkeä. Senkin huomaa, jos mies vastentahtoisesti ja väkipakolla tuo sen lähikaupan kukkakimpun ja unohtaa koko päivän sen jälkeen...
Ruoka, kukat, kortit ja tavalliset pienet muistamiset ovat kivoja. Jos haluaa jotain erikoisempaa antaa, niin minäkin tykkäisin esimerkiksi hopeakorviksista. Ei tarvitsisi olla kalliit. Hierontakin kelpaisi.