Mitä nainen haluaa aidosti äitienpäivälahjaksi?
Hei,
Tämä on joka vuotinen ja ajankohtainen asia, eli nyt naisille tärkeä kysymys:
Mitä nainen haluaa aidosti äitienpäivälahjaksi? Ja tietty, että pitääkö lahjan olla tavara tai esine, vai voiko lahja olla myös jonkinlainen elämys?
Kiitos paljon jo etukäteen vastanneille. :)
Kommentit (31)
Jos on äiti, tarkoittaa se että on jo saanut elämässään sen kaikkein arvokkaimman lahjan: oman lapsen. Oman lapsen onni tai oman aviomiehen rakastava hymy on sopivin lahja äitienpäivänä.
Elämys kuulostaa ihanalta. Myös kukat tervetulleita mutta ei mitään ruukkuruusua, pliis.
Uusi ämpäri ja lattialuuta. Siinähän sitä.
Rakastan kukkia. Olen onnellinen, jos saan tänäkin keväänä parvekkeelle sopivan ruukkukukan.
Siivoojalahjakortin, joka voisi kattaa esim. ikkunoiden pesun. Ravintolaan syömään koko perheellä. Kahdenkeskinen matka, jonka ajaksi mies on sopinut lastenvahtijärjestelyt esim. omien vanhempiensa kanssa. Näistä ainakin itse ilahtuisin.
Lapsilta kortin, ja viettää päivä lasten kanssa.
Kasvihuoneenpesuaine ja tarvikkeita kasvihuoneeseen.
Lässynlää. Nyt kysytään sitä tavaraa tai muuta, eikä hymyjä tai lässytystä.
Yleensä olen saanut mieheltä ja lapsilta kukkia, sekä kortit, niitä toivon tänäkin vuonna.
Aamiainen vuoteeseen. Omaa aikaa.
Mä toivoisin mukavaa illanviettoa miehen ja lapsen kanssa. Käydä syömässä jossain, leikkimään puistoon... tietty hienoa olisi myös yllätetty siivotulla kodilla.
Mies paistaa maailman parhaat pihvit tykötarpeineen, jo se riittäisi. Tuo kuitenkin lisäksi kukkia ja lapsi tekee kortin. Mitään tavaraa en tarvitse tai halua.
Mä en ymmärrä koko äitienpäivää. Jotenkin niin teennäinen ja naurettava keksintö.
Samaten isänpäivä.
Olisi ihana saada käsi- ja jalkahoitoon lahjakortti. Tai hierojalle. Kumpikin tulisi todelliseen tarpeeseen.
Olisi myös ihanaa olla vaikka kokonainen päivä yksin kotona. Ihan superihanaa olisi, jos koti olisi siivottu tiptop ennen sitä ja jääkaapissa hyvää syömistä.
Olen aika usein äitienpäivänä töissä, ja lapset ja mies ovat järjestäneet kotiin brunssin jälkkäreineen ennen mun töihin lähtöä. Sitten olen vienyt niitä herkkuja töihinkin evääksi. Sekin on joka kerta ❤
Vierailija kirjoitti:
Lässynlää. Nyt kysytään sitä tavaraa tai muuta, eikä hymyjä tai lässytystä.
Miksi pitäisi olla väkisin tavaraa? Enimmäkseen äidit toivovat aikaa, omaa tai yhteistä.
Hyvän jalkahoidon, mieluiten varpaankynsien geelauksella.
Lasten itse tekemät kortit ja vaikka lasten itse siemenestä istuttamat kukat. Lasteni isä taas vois jo viimein ymmärtää kosia :/ tai sit pitää huolen, että koko päivänä mun ei tarvitse kokata.
Mies ostaa aina kukkia, ja niistä tykkään. Lapsilta toivon sitä askartelua mitä nyt koulussa ovatkin tehneet. Aikuinen lapsi ehkä lähettää kortin ulkomailta, tuo sitten kotiin tullessaan jotain pientä kivaa tuliaista.
Jos nyt jotain oikein epätavallista saisi toivoa, niin olishan joku ihana koru kiva, ei tarvi olla mikään kallis, tykkään ja käytän hopeaa ja jopa rihkamaakin, mutta jos olis just mun tyylistä ja jossa olis joku juttu joka liittyisi just äitiyteen/lapsiin, tai ravintolaan syömään, toki äitienpäivänä lasten kera.
En mitään..jos edes kerran saisi nukkua pitkään ja mukulat menisivät, vaikka naapuriin herättämään kiukkuisen vanhanpiian.
Jos nyt jotain on pakko hankkia, niin hyvää ruokaa voisi laittaa ja siivota jäljet.