Kim Kardashianin ahteri - tämäkö on nykyinen kauneusihanne?
https://twitter.com/TheCeleb_Zone/status/856588368477650945
Klikkaa alaoikea kuva isommaksi.
Kommentit (47)
Kuvat näyttävät siltä kuin joku amatööri olisi yrittänyt photoshopata niitä :D
Olipas selluliitista muhkuraiset persposket!
Kauneusihanteet ja villitykset vaihtuu, ei kaikkeen tarvitse lähteä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Selluperse
Kuvat ei oo aitoja. Käy kattoo muut paparazzi-kuvat rannalta.
Mä näen vain yhden kuvan. Missä ne loput on?
Vaipat housuissa, ah miten nättiä!
No ei todellakaan ole :X
Hyi helvetti, rehellisesti.
Nuo perseeseen sopimattomat tuuttijalat oikein 'kruunaa' kokonaisuuden.
Tämä ahteri vapauttaa! Persus täyttä läskiä, näky on karmaiseva. Tuon realistisempaa kuvaa ei rupsahtaneesta hanurista voi ottaa. Mahtaa Kimpleä harmittaa, kun kuvaa ei ole käsitelty. Ei tarvitse suomalaisen naisen enää hävetä kannikoitaan, ei.
Jos tuosta selluliitistä oli tarkoitus nillittää, niin eihän Kim enää mikään kovin nuori ole, ja itsellänikin on selluliittiä vaikka olen 10 vuotta nuorempi.
Mutta kyllähän tuo kokonsa ja muotonsa puolesta viehättää jollain yksinkertaisella, voisi kai jopa sanoa alkukantaisella tavalla.
T. Bi-nainen
Kimin pitäisi vähän treenata takareisiään niin perse ja jalat sulautuisivat paremmin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ahteri vapauttaa! Persus täyttä läskiä, näky on karmaiseva. Tuon realistisempaa kuvaa ei rupsahtaneesta hanurista voi ottaa. Mahtaa Kimpleä harmittaa, kun kuvaa ei ole käsitelty. Ei tarvitse suomalaisen naisen enää hävetä kannikoitaan, ei.
Toi perse on muovia.
Oikeesti sen takalisto on niin jättimäinen (mitä liene sementtiä jne. sinne ruutattu), että sen on varmaan tosi raskasta kävellä ja muutenkaan kannatella itseään
Vierailija kirjoitti:
Jos tuosta selluliitistä oli tarkoitus nillittää, niin eihän Kim enää mikään kovin nuori ole, ja itsellänikin on selluliittiä vaikka olen 10 vuotta nuorempi.
Mutta kyllähän tuo kokonsa ja muotonsa puolesta viehättää jollain yksinkertaisella, voisi kai jopa sanoa alkukantaisella tavalla.
T. Bi-nainen
Joo ja kyllä sitä selluliittii on nuoremmillakin. Jollain, jotka harrastaa aktiivisesti urheilua/liikuntaakin.
Vaikka perse olisi muovia, voisi sitten laittaa vaikka samasta materiaalista perseeseen sopivat jalat. Tuo jalkojen ja perseen välinen epäsuhta näyttää jotenkin ahdistavalta. Myös ylävartalo on eri paria perseen kanssa. Sellusta viis, vaikka rumaa onkin.
Just saman näköisiä on miss peppu brasilioilla ja niilläkin on kaikilla implantit. Ja niinkuin joku jo aiemmin totesi, näyttää takaapäin, että Kim kulkee vaipoissa. Ei toi selluliitti niin paha ole, sitä on monella naisella. Muuten nätti kroppa, mutta toi perä saa tyypin näyttämään ihan sketsihahmolta.
Vierailija kirjoitti:
Ajattele tuota 60 vuotiaana.
No äitinsä on mun mielestä tosi kaunis.
Selluperse