Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei Tampereen lottomiljonäärit, jos te ette aio ostaa edes uusia autoja voiton paljastumisen pelossa, niin mun käy teitä sääliksi

Vierailija
25.04.2017 |

Onko sinne hemmetin Tampereelle pakko jäädä, jos noin ahdistaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on mennyt tunteisiin vahvasti. 

Eiköhän he saa tehdä sillä mitä haluavat.

Ja jos eivät halua että vanhat koulukaverit yms tulee hakkaan ja huutaan oven taakse rahaa ittelleen niin se on heidän asiansa

Vierailija
2/9 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on mennyt tunteisiin vahvasti. 

Eiköhän he saa tehdä sillä mitä haluavat.

Ja jos eivät halua että vanhat koulukaverit yms tulee hakkaan ja huutaan oven taakse rahaa ittelleen niin se on heidän asiansa

En mistään pakosta puhuntkaan, mutta jos voittaja jättää vanhan koulukaverin turpaanvedon pelossa nauttimatta rahoistaan, niin kyllä mun käy sellaista henkilöä sääliksi. Tampere on aikamoinen vankila vissiin, kun ei kymmenillä miljoonillakaan sieltä pois pääse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi mennä rahat sellaisille jotka niitä arvostavat.

Vierailija
4/9 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki tulee tunne ettei kyseiset tampesteri henkilöt taida paljon palstailla 😂😂😂😂🤘👍

Vierailija
5/9 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus miettinyt varsinkin pienelle paikkakunnalle sopivaa liiketoimintamallia: valelottovoittajan esittämistä. Oikea lottovoittaja maksaisi minulle sovitun summan joka kuukausi siitä ilosta, että elän leveästi lottovoittajan elkein. Kun tämän tekisi isolla rahalla ja uskottavasti, niin oikeakin lottovoittaja voisi ostaa jotain itselleen ilman että epäilykset heräävät.

Vierailija
6/9 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki tulee tunne ettei kyseiset tampesteri henkilöt taida paljon palstailla 😂😂😂😂🤘👍

Musta taas tuntuu, että on hyvinkin mahdollista, että kyseiset henkilöt googlailevat hakusanoilla "tampereen eurojackpot-voittajat" onko kukaan arvannut juuri heidän voittaneen. Koska eihän olisi mitään kauheampaa kuin että kylillä tiedettäisiin kuka ne rahat voitti. Siksi on pidettävä matalaa profiilia kuin pankkiryöstäjä keikan jälkeen. Supisuomalaiset voittajat.

Vierailija
7/9 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan Tampereella saada hyvin pesää, kun menee ykköset päällä baariin lottovoittajaa esittämään. Naiset tulevat viereen kihertämään ja hierovat märkiä mirrejänsä "voittajan" reisiin rivouksia korviin kuiskutellen.

Vierailija
8/9 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollainen voitto tulisi omalle kohdalleni niin en minäkään mitään autoja ostelisi. Tätä kerrostaloluukkua  vähän remppaisin ja ehkä ostaisin uuden veneen (ja senkin matalalla profiililla vedoten tyyliin pankkilainaan). 

Jokunen vuosi sitten eräs tuttava voitti lotosta pari miljoonaa. Hän oli ihan hermoraunio kun koko ajan joku vinkui rahaa lainaan jne. Jälkikäteen totesi että olisi täytynyt pitää voitto salassa. 

Vierailija
9/9 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaa uusi auto? Hyviä Rollsseja ja Bentleytä saa käytettynä, jotka ovat kuin uusia. Sellaisen minä ostaisin. Kaduttaa kun en ostanut Briteissä ollessani töissä. Tyydyin Jaggeen.