Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rikotteko lakia?

Vierailija
25.04.2017 |

Itse pyrin kunnioittamaan lakia. Älä tapa, check, älä varasta, check, älä kidnappaa ymsmys check.

Ongelma tuleekin vastaan turhissa säännöissä. Itse en vain kestä holhousyhteiskuntaa, ja lakeja, joista ei käytännössä kenellekkään ole kuin haittaa.

Esimerkiksi kyllä pidän koiraani metsässä vapaana, ketään se ei siellä häiritse, tulee kutsusta luokse. Vuosikymmeniä on koiria ollut, ja aina ovat metsälenkeillä vapaana. Lakihan tässä menee, että taajamalla ei missään saa pitää vapaana, vaan oltava kytkettynä. Ei edes metsissä, ilman metsänhaltijan lupaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiennyt tollasesta laisata. :)) Minun koiraon kyllä toisaalta sellainen että jos sen päästää vapaaksi niin huihai ei tule takaisin. Koirakouluakin koitettiin mutta ei se "opettajakaan" sitä saanut kuriin. :// Mutta joo aheesta toiseen en kyllä (ainakaan omasta  mielestä haha) riko mitään lakia

Vierailija
2/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoissa asioissa noudatan lakia, pienissä en ole niin tarkka sääntöjen seuraamisen kanssa. Pieniä on esim. se että kävelen punaisia päin jos autoja ei tule eikä ole lapsia näkemässä ja oppimassa huonoja vaikutteita. Olen myös katkonut pajunoksia virpomista varten, sekin taitaa periaatteessa olla kiellettyä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN! Esim liikenteessä lähes jokapäivä lähtisi kortti hyllylle. En tapa enkä varasta, mutta muuten elän omaa elämää, en lakien mukaan.

Vierailija
4/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannabista poltan. En aiheuta kenellekkään sillä pahaa, en koe olevani lain pimeällä puolella.

Vierailija
5/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikon lakia melkein päivittäin. Ei ole minulle mikään ongelma, kunhan en jää kiinni.

Vierailija
6/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena poltin pilveä muutaman kerran, samoin välitin alkoholia alaikäiselle veljelleni. Nyt aikuisena rikon enää tieliikennelakia, ja sitäkin vain rikesakon verran, eli ajelen pienellä ylinopeudella isoilla teillä.

Vierailija
7/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En riko eikä tuota vaikeuksia. Ainoastaan tuon kidnappaamisen kanssa on ollut taistelemista.

Vierailija
8/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% autoilijoista rikkoo lakia jossain vaiheessa. Voin väittää, että jokainen autolla ajava on ajanut törkeää ylinopeutta useita kertoja elämänsä aikana. Tapahtuu hyvin helposti esim. tietyömaiden kohdalla jos nopeus putoaa 80 km/h rajoituksesta 30 km/h rajoitukseen. Suurin osa ajaa kokemuksen mukaan tuollaisissa kohdissa noin 60 km/h eli kaksinkertaista nopeutta sallittuun nähden. Välillä näen jopa poliisiauton ajavan liikennevirran mukana törkeää ylinopeutta ilman kummempaa reaktiota asiaan.

Juju on se, ettei erotu massasta liikaa. Jos kulkee virran mukana ja yrittää sulauta joukkoon, ei synny mitään ongelmia lainvalvojien kanssa.

Vierailija
9/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsänomistajana tiedän, että metsästysaikojen ulkopuolella ja/tai ilman lupaa metsässäni irrallaan olevan koiran saa tappaa.Osun kohtalaisen  hyvin liikkuvaan maaliin.

Vierailija
10/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta näpistelen kosmetiikkaa. Porvarilla on varoja tarpeeksi. Roskat heitän auton ikkunasta. Joku, joka maksaa veroja, kustantaa siivouksen. Punaisia päin tulee ajetuksi päivittäin. Vilkkua en ole vielä kokeillut, toimiikohan. Suojatiekävelijöitä en laske, sehän lisää pakokaasujakin. Turhat lait ja säännöt eivät rasita minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän