Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöjen välinen pusuttelu huppelissa

Vierailija
25.04.2017 |

Harrastatko tätä ja saatko siitä kiksejä? Mikä siinä kiehtoo?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista. Me ollaan suudeltu sen takia kun ollaan hyviä kavereita. Mulla on tyttöjä ja ne taas käy välillä lesbojen baareissa ja sekoilee niissä mut pussailee tietenki kavereitten kanssa myös. Se on tätä päivää ja ei sen ihmeellisempää. Vihki sormukset on kanssa 1 juttu mitä ne pitää. Se on jonkun kaverin kanssa tai useemman kanssa ja ne kutsuu vaimoks toisiaan. 

Vierailija
22/45 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatetaan kaverin kanssa pussailla ja halailla jos on sellanen "halipula" ja miehet jossakin muualla. Ihan sama ollaanko selvinpäin vai kännissä. 

Teininä silloisten kavereiden "kerättiin" tyttöjä, pidettiin lukua ja kilpailtiin kellä on eniten näitä superhuikeita kokemuksia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana tuli nuoleskeltua kavereitten kanssa ihan selvinkin päin. Nyt en ole muutamaan vuoteen enää. En tiedä miksi se on jäänyt, kun ihan mukavaa oli.

N26

Vierailija
24/45 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan keskenkasvuinen tapa houkutella miehiä. Miehistä kun on tosi hottia katsella, kun naiset pusuttelee. Ei siinä sen kummempaa. Ja ei, en harrasta.

Vierailija
25/45 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vaan keskenkasvuinen tapa houkutella miehiä. Miehistä kun on tosi hottia katsella, kun naiset pusuttelee. Ei siinä sen kummempaa. Ja ei, en harrasta.

Mielenkiintoista, siis naisena olet sitä mieltä, että se on vaan tapa houkutella miehiä? 

Vierailija
26/45 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuorena tota tuli harrastettua, vaan ei enää nykyisin. Eipä taitais mieskään moista arvostaa.

T. N30

Vierailija
27/45 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sanoo, että tuli tehtyä nuorena. Tästä voisin vetää varovaisen päätelmän, että kyseessä on hassun hauska nuoruuden huumaan liittyvä kokeilu. 

Vierailija
28/45 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää joku nuoremman noin alle 30v sukupolven juttu?

Vierailija
29/45 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaako miesten välinen telakoituminen naisten pussailua?

Vierailija
30/45 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta. Meidän kaveripiireissä on muutenkin aika harvinaista tuollaiset naisten väliset pusuttelut. Miehet meillä enemmän toisiaan pussailee.

Vierailija
31/45 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin juuri, se on just näin. Tätä tehtiin aina baarissa ikävuosina 18-22. Siis ihan joka kerta. Ja ihan joka kerta se myös toimi ;)

Vierailija
32/45 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdasmielisiä mammoja tänään linjoilla.

Ai sekö on jonkinlainen epäahdasmielisyyden mittari, että pusuttelee samaa sukupuolta huppelissa? Miten niin on?

Vierailija
33/45 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttavani harrastaa tätä, mutta sitten hänen mielestään on pöyristyttävää, että homot saa mennä naimisiin. Näitä asioita ei kuitenkaan voi hänen mielestään edes verrata toisiinsa.

Vierailija
34/45 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaako miesten välinen telakoituminen naisten pussailua?

Sanoisin, että siinä on kyseessä raskaamman luokan yhteyden hakeminen. 

Vierailija
35/45 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän suurin osa tuon harrastajista edusta sitä ikäluokkaa, jolta jonkin asteinen keskenkasvuisuus on ihan odotettavissa.

Vierailija
36/45 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan kyllä, mutta vain yhden kaverini kanssa. Muutaman kerran kävi ja silloin tietenkin olin sinkku. Ei sen enempään mennyt enkä olisi halunnutkaan :) Nykyään? Ei kiitos, olen miehelleni uskollinen eikä siihen kuulu naisien eikä miesten pusuttelu tai mikään muukaan.

Vierailija
37/45 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tuollaista noin 18-19-vuotiaana kännissä kavereiden kanssa ja olen olen bi, mutta kaverit heteroita. Suuteleminen on mukavaa ja ihanaa jos sattuu osumaan yhtäaikainen tunne ja fiilis. Oltiin silloin sinkkuja kaikki, varmaan vähän kaivattiin myös läheisyyttä ja parhaat kaverit ovat tuttu ja turvallinen seura. Pari kertaa ihan kunnon kielaritkin yms. oli mukana, siinä mentiin hetken huumassa ilman mitään vakavempaa tai seksuaalisempaa mielessä. Enää en vedä tuollaisia kännejä ja löytyy puolisokin, joten nuo ovat jääneet. En pistäisi sinkkuna pahakseni ihanan ihmisen pussaamista tai suutelua muuten, tykkään kosketuksesta tai sellaisen yhteyden saavuttamisesta.

Vierailija
38/45 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein tuollaista noin 18-19-vuotiaana kännissä kavereiden kanssa ja olen olen bi, mutta kaverit heteroita. Suuteleminen on mukavaa ja ihanaa jos sattuu osumaan yhtäaikainen tunne ja fiilis. Oltiin silloin sinkkuja kaikki, varmaan vähän kaivattiin myös läheisyyttä ja parhaat kaverit ovat tuttu ja turvallinen seura. Pari kertaa ihan kunnon kielaritkin yms. oli mukana, siinä mentiin hetken huumassa ilman mitään vakavempaa tai seksuaalisempaa mielessä. Enää en vedä tuollaisia kännejä ja löytyy puolisokin, joten nuo ovat jääneet. En pistäisi sinkkuna pahakseni ihanan ihmisen pussaamista tai suutelua muuten, tykkään kosketuksesta tai sellaisen yhteyden saavuttamisesta.

Ja jatkan vielä, etten itse tehnyt tätä miesten huomion takia ikinä vaan edellä mainittujen syiden. Kavereistakin tähän ryhtyivät kokeilunhaluisemmat ja rohkeammat kokemuksen ja ajatuksen vuoksi eikä miesten katseiden takia. Näistä kavereista minulla on/oli vähän bi-curious -vibat noin muutenkin, vaikka pussailu olikin täysin viatonta. Voi olla että osa porukasta tekee tätä sitten näemmä huomion hakemiseksi, mutta kaikissa tapauksissa ei kyllä ole siitä kiinni.

Vierailija
39/45 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
40/45 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kiihoittaa

T M54V