Tyttöjen välinen pusuttelu huppelissa
Harrastatko tätä ja saatko siitä kiksejä? Mikä siinä kiehtoo?
Kommentit (45)
En ole ikinä harrastanut. En pussaile myöskään miespuolisia kavereita. Vielä vähemmän heterona naispuolisia.
En. Ei kiinnosta, vaikka olen useamman torjumani miehen väitteen mukaan lesbo. :D Keskenään suutelevista miehistä pidän.
Olen nykyisin absolutisti ja olen aina juonut hyvin vähän, joten en kuulu Viinaa ja mekko hampaisiin -leiriin.
Miehillä alkoholi menee kuulemma päähän ja naisilla pöksyihin, totesi aiempi työkaveri.
Pari kertaa ystävää huulille moiskauttanut. Ei nuolla, mutta pus niinku äiskä pussais lastaan :D Kännissä ja en kännissä. Ihan hetero nainen olen. Se on meidän läppä juttu.
No naisethan nyt pussailee lapsiaankin. Se on kromosomeissa tai jotain.
En harrasta mitään huppeleita enkä kenenkään kähmimistä missään tilanteessa.
Jos nuoleskelet samaa sukupuolta niin et ole hetero, ihan sama oletko kännissä vai et
Kaverimuiskautukset erikseen.
Emmä ees tiiä miks mut just viime viikonloppuna kaverin kanssa pussattiin. En tiedä miksi oikeasti. Hetken huumaa, oli hauskaa, läpäl ja kännis? Ei liittyny mitään seksuaalista tai rakkautta/tunteita, iha vaa moiskautettii ja sit naurettiin. EN tiedä oikeasti, olen outo. :DDDD
N20
Minusta oikeasti ällöttävin asia mitä voisin kuvitella. Ennemmin vaikka nuolisin naisen pillua kuin suutelisin suulle.
Vierailija kirjoitti:
No naisethan nyt pussailee lapsiaankin. Se on kromosomeissa tai jotain.
Ei siinä ole mitään pahaa mielestäni, siis siinä että tykkäävät pussailla. T: m30v
Ahdasmielisiä mammoja tänään linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Emmä ees tiiä miks mut just viime viikonloppuna kaverin kanssa pussattiin. En tiedä miksi oikeasti. Hetken huumaa, oli hauskaa, läpäl ja kännis? Ei liittyny mitään seksuaalista tai rakkautta/tunteita, iha vaa moiskautettii ja sit naurettiin. EN tiedä oikeasti, olen outo. :DDDD
N20
Ei siinä kai mitään outoa ole... Olen huomannut, että se on melko yleistäkin.
Ap odottaa karvattomat pakarat innostuksesta täristen naisten kertomuksia ja kun hänen fantasiat eivät toteudukaan, hiljainen kyynel valuu oluttölkkiin. Vaimitenseoli.
Vierailija kirjoitti:
Ap odottaa karvattomat pakarat innostuksesta täristen naisten kertomuksia ja kun hänen fantasiat eivät toteudukaan, hiljainen kyynel valuu oluttölkkiin. Vaimitenseoli.
Taisit juuri kertoa omasta elämästäsi.
Vierailija kirjoitti:
N20
Oot vaan viel teini.. Ainakin luonteelta jos et iältä.
Vierailija kirjoitti:
Mammoja? Yritä nyt päätellä hieman fiksummin ennen seuraavaa tekstisammakkoasi.
Harvinaisen heikkolahjaisia miehiä tänäänkin linjoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kumpi näistä syistä on ahdasmielistä:
* Ei halua harrastaa seksuaalista toimintaa ystävän kanssa
vai
* Ei halua harrastaa seksuaalista toimintaa sellaisen sukupuolen kanssa, johon ei tunne seksuaalista vetoa?
Aika helpolla pääsee ilmeisesti sun kirjoissa ahdasmieliseksi.
Ei kiinnosta naisten keskinäinen pussailu, mutta tykkään silloin tällöin katsella miesten välistä pusuttelua. Olen hetero aseksuaali nainen.
Wt-muijien tavallinen keino huomioh*orata: Pussailla kännissä baarissa naispuolisen kaverin kanssa koska tällainen vetoaa wt-mieheen joka ajattelee, että onpas himokkaita misuja ja flaksi käy paremmin.
Eipä ole käynyt pienessä mielessäkään alentua tuohon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisit juuri kertoa omasta elämästäsi.
Voin vielä selventää jos lukutaitosi on alakoululaisen luokkaa. "AP ODOTTAA... " avainsana AP. Alkuperäinen. Aloittaja. Hän joka tämän ketjun aloitti.
No en 😝