Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoltomiehille asiakaspalvelukurssi

Vierailija
25.04.2017 |

TERVEHTISITKÖ kun tulet kotiini yleisavaimella, vaikka olen selkeästi ilmaissut, että ei saa tulla ilman, että ilmoittaa etukäteen?

Voisitko myös ilmoittaa, jos jätät jotain huoltotöitä kesken, etten joudu paskalla käydessäni huomaamaan, että EIHÄN MEIDÄN vessa vedä?!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän muuten johtuu, että huoltomiehet on yleensä murahtelevia tuppisuita?

Vierailija
2/6 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilkaise tes:sistä palkka, niin ymmärrät :D työt sisältävät aikaisia aamuja, ulkona paleltumista, työvalmiutta 24/7 päivystysaikoina (jolloin soitellaan juuri näitä eritesotkupyttykeikkoja), kätevyyttä, koneiden käyttöä ja voimaa ja näiden lisäksi pitäisi löytää aurinkoinen asiakaspalveluasenne. Aurinko löytynee teille takaa lökäpöksyjen reunalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille huoltomiehet ja -naiset ovat aina soittaneet ennen tuloa, vaikka olen sanonut joka kerta että saa tulla yleisavaimella jos ei olla kotona. Ovat myös poikkeuksetta olleet mukavia. En ole itse mikään rupattelija, mutta tervehditään aina ja opastan sinne missä huoltoa tarvitsee. Selostavat myös jälkeen päin että mitä tekivät ja onko asia nyt kunnossa.

Vierailija
4/6 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joka kerta kun huoltomieheen joutuu ottamaan yhteyttä, niin tulee fiilis että minä häntä kiusaan ja vaivaan. Eiköhän sille palkka siitä nimenomaan makseta, että joutuu välillä tulemaan asukkaiden asuntoon korjaamaan ja tarkistamaan. Ja huom! En siis todellakaan vaivaa tai aiheuta heille tätä työnsä piinaa turhasta. Viimeisen asti koetan mennä ilman, että heitä PIINAISIN kun se asukkaan yhteydenotto on niin kova pala. Nyt oli syksyllä taas hauskaa, kun kahden viikon sisään piti pyytää 4 kertaa huoltomiestä paikalle. Kyseessä kerrostalon ylimmän kerroksen patterit, joihin ei lämpöä tullut lainkaan. Huoltomies vaan rassasi ja ilmasi, rassasi ja ilmasi ja minä aina soittaman parin päivän päästä että ei ne edelleenkään lämpiä. Ja sanoin kyllä ihan ääneenkin, että ei taida tuo toistettu ilmaus nyt auttaa? Viimein siltä meni hermot ja lähti pannuhuoneeseen lisäämään painetta. Johan alkoi lämmitä! Kivaa oli leikkiä tätäkin leikkiä usean viikon ajan.

Vierailija
5/6 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tavannut töykeää huoltomiestä. Viimeksi kävi korjaamassa oven jonka lukko oli jumissa. Samalla selitti uteliaalle lapselle mitä tekee. Ei ne mitään sosiaalisia rupattelijoita ole mutta en minäkään.

Vierailija
6/6 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä tavannut töykeää huoltomiestä. Viimeksi kävi korjaamassa oven jonka lukko oli jumissa. Samalla selitti uteliaalle lapselle mitä tekee. Ei ne mitään sosiaalisia rupattelijoita ole mutta en minäkään.

Huoltomiehissä tosiaan on eroja. Ensimmäinen ei moikannut, tuhahti kun moikkasin ja kun yritin kysyä, että mikäs näissä meidän sähköissä oli vikana, niin ei kyllä millään halunnut kertoa, oikein edes sanaa sanoa. Jäi paha maku suuhun, jos asiakkaan kotona ollaan niin ollaan kohteliaita.

En minäkään kotihoidossa mene asiakkaalle huutamaan tai osoita ärtymystäni, vaikka olen paskaa haistellut ja kovaa työtä tehnyt koko päivän. Edes autoa ei ole, vaan kävelen ja pyöräilen asiakkaalta asiakkaalle.

Ei se asiakaspalvelutaito katso palkkaa tai työtä, se on ihan ihmisestä kiinni.

Seuraava huoltomies, joka tuli vessaa  korjaamaan, oli taas aivan älyttömän mukava, huuteli mulle vessasta kuinka opettaa meidän kissaa huoltomieheksi ja ens vuonna se kissakin pääsee töihin jo mukaan. Äärettömän mukava ja iloinen tapaus. Vaikka silläkin varmasti ne samat, vittumaiset hommat, sama palkka ja samat ulkona kylmässä pönöttämiset kuin kaikilla muillakin.