Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analysoikaa miestäni

Vierailija
25.04.2017 |

Ollaan oltu vuoden verran yhdessä.

Mies ei ole aiemmin ollut parisuhteessa. Hän tuntuu olevan kovin rakastunut minuun.

Yksi asia minua kuitenkin häiritsee. Mies käy jatkuvasti katsomassa sellaisten tyyppien profiileita facebookissa joiden kanssa hän oli ennen minua tekemisissä. Naispuolisia, joita hän tapaili ja miespuolisia joiden kanssa hän muinoin vietti aikaansa.

Mies puhuu näistä henkilöistä minulle usein. Kertoo kuinka he kohtelivat häntä huonosti. Ja kuinka onnellinen hän on nyt kun on löytänyt minut. Minua häirisee se että hän on vieläkin kiinnostunut mitä nämä ihmiset ajattelevat. Hän haluaa näyttää heille onneaan jonka on nyt saanut minun kanssa. Mies toistaa jatkuvasti olevansa niin tyytyväinen kun pääsi heistä eroon mutta miksi hän ei vaan voisi unohtaa heitä ja lopettaa näiden kyttäämisen?

Minulla ei ole ketään ihmistä menneisyydestä jota kävisin katsomassa facesta tai muualta. Minua ei kiinnosta heidän elämänsä. He elävät omaa elämäänsä ja minä omaani. En ole heille katkera, minun ei tarvitse näyttää heille kuinka voin nykyään eikä minua kiinnosta millainen heidän elämänsä nykyään on.

Mistä johtuu miehen näyttämisenhalu ja miksi hän on vieläkin niin kiinnoatunut ihmisistä jotka kuuluvat hänen menneisyyteensä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono itsetunto kenties hänellä

Vierailija
2/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono itsetunto varmasti. Näyttämisenhalu kielii siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homo on varmasti.

Vierailija
4/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista.

Miten saisin mieheni tajuamaan että tuolla toiminnalla hän tekee vain hallaa itselleen?

Ap

Vierailija
5/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on nainen.

Vierailija
6/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista.

Miten saisin mieheni tajuamaan että tuolla toiminnalla hän tekee vain hallaa itselleen?

Ap

Jos keksittäisiin joku leikki? Käsinuket? Lautapeli? Sanoja yllätysmunan muovikuorissa ja niistä muodostetaan lauseita?

Ihmisen kehityshistoriassa on myös yksi aika tärkeä kommunikointitapa, jota voisit kokeilla. Puhuminen.

Vierailija
7/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista.

Ap

Ei ole sinun tehtäväsi huolehtia siitä, mitä hän tekee itselleen, riittää kun vedät omat rajasi. Sano hänelle, että et ole kiinnostunut kuulemaan noista ihmisistä ja heidän nykyisistä kuulumisistaan. Jos mies ihmettelee miksi et, niin totea tuo mitä kirjoitit itsestäsi; sinulla ei ole tarvetta seurata edes omia tuttaviasi.

Vierailija
8/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksista.

Ap

Jos keksittäisiin joku leikki? Käsinuket? Lautapeli? Sanoja yllätysmunan muovikuorissa ja niistä muodostetaan lauseita?

Ihmisen kehityshistoriassa on myös yksi aika tärkeä kommunikointitapa, jota voisit kokeilla. Puhuminen.

Eipä tarvi kettuilla. Aion tästä hänelle puhuakin. Vaikka usein tuntuukin siltä kuin seinille puhuisi.

Ap

Vierailija
9/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikin jo epäili että mieheni olisi homo tai nainen. Nainen hän ei kuitenkaan ole, sillä housuista löytyy miehen sukuelimet. Homoutta olen hänessä itsekin epäillyt mutta sanoo itse ettei ole. Häneen on ollut ihastunut useampikin homo tai bi. Tai siis seksiä on ehdotettu ja kehuttu ulkonäköä. Hän näyttää miehekkäältä mutta on paljon kiltimpi ja herkempi kuin monet miehet joita tiedän. Ymmärtää naisia niin hyvin että tämä oli ensimmäinen asia josta epäilykseni heräsi.

On siis sanonut ettei ole edes bi, mutta ymmärrän hyvin miksi tekin saatte kuvan puppelipojasta. En minä enää häntä homoksi tai biksi epäile, olen hyväksynyt sen ettei hän ole aivan tavallisimmasta päästä heteromiesten joukossa ja minä pidän näistä ominaisuuksista, jotka ovat ns.epämiehekkäitä hänessä.

Ap

Vierailija
10/10 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalisoin mielelläni miehiä  t. gay-mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi