Poikaystäväni on laiska
Viime aikoina on alkanut harmittaa poikaystäväni toiminta. Hänellä on todella paljon töitä ja kun hän tulee iltaisin kotiin, niin ei jaksa keskittyä kuin telkkariin ja kännykkään. Kodissa olisi kuitenkin paljon tekemistä siivoamisen yms. muodossa. Itse en käy töissä ja poikaystäväni käytännössä elättää meitä, mutta olen vahvasti sitä mieltä, ettei kodinhoito voi jäädä vain kotona olevan harteille. Minulla olisi toki aikaa laittaa kotia, mutta koska harrastan päivittäin ratsastusta yms., ei minulla yksinkertaisesti ole aikaa tehdä kaikkea.
Ja poikaystäväni on myös äärimmäisen pihi. Esimerkiksi viikonloppuna kun oltiin syömässä ravintolassa, niin poikaystävä ei antanut minun ottaa listalta mitä tahansa, vaan rajasi esimerkiksi kalleimmat sisäfileet pois. Ymmärrän, että aika usein minulla jää ruokaa lautaselle, kun en jaksa syödä niin paljoa, mutta ihan naurettavaa, etten voisi valita mitä haluan. Olenhan aikuinen!
Olen harkinnut jättäväni hänet. Ottajia olisi, sillä moni mies on kehunut ulkonäköäni.
N25
Vähän yritystä hei!