Millainen asuinalue on Lahden Karisto?
Kommentit (21)
Taitaa olla perseaukinen kuka kirjoitti edellisen. Eikö pankki antanut lainaa ? Eikö isi lähtenyt takaajaksi. Et päässyt vieläkään liipolasta pois
köyhyys varmaan vituttaa mut koita keksiä jotain, ryöstä vaikka joku mummo.
Voithan tulla haistelemaan rikkaiden ilmapiiriä tänne, linja autoja kyllä kulkee.
Muuta mieluummin Ankkuriin! Karistosta ei kukaan normaalilla järjellä varustettu osta taloa. Tai mene edes vuokralle.
Se on kiva! Uusia taloja, rauhallista. (Me ei tosin itse asuta siellä vaan Joutjärven pohjoispuolella, mikä on kivaa seutua myös.)
Ahtialan Koivukumpu on kivaa omakotialuetta :)
T. Lapsuutensa siellä asunut
Itse nyt vuoden asunut karistossa ja todella tyytyväinen kaikkeen. Ja mikä parasta ! Köyhät ei pyöri jaloissa
Vierailija kirjoitti:
Itse nyt vuoden asunut karistossa ja todella tyytyväinen kaikkeen. Ja mikä parasta ! Köyhät ei pyöri jaloissa
Kuulostaa melkein yhtä houkuttelevalta kuin Kouvola.
Siellä on ihan somia uusia taloja, mutta pieniä tontteja. Ilmeisesti ainakin vielä paljon lapsiperheitä. Itse muutettiin vanhemmalle omakotialueelle niin oli isompia puutarhatontteja.
Jalkaranta oli joskus kerman paikka, nykyään siellä asuu niin paljon spurguja et se maine mennyt ajat sitten
Hassua, että jossain Lahdessa (never heard) luulevat olevansa jotain eliittiä asuessaan jossain hevonkuusessa muka hienolla alueella keskellä ei mitään. Kai teillä on muurit ja porttivahdit siellä pitämässä köyhät poissa?
Karisto on vähän kuin joku Nurmijärvi tai Tuusula, sinne muutetaan ainoastaan kompromissien takia, ei sinne kukaan oikeasti halua. Karmeaa modernia asuinaluesuunnittelua postimerkin kokoisine tontteineen. Keskusta helvetin kaukana, oma auto pakollinen vaikka Karisma onkin suht lähellä. Karsea nukkumalähiö. Paras puoli on se, minkä jokainen kiinteistönvälittäjäkin muistaa toistaa kymmeneen kertaan: hyvät yhteydet moottoritielle. Eli ainoana hyvänä puolena tuossa belsebuubin persläves on se, että sieltä pääsee nopeasti pois työpaikalle pakoon karua arkea. Jo pelkkä Karistoon muuttaminen perheellisenä on vähän sama kuin laittaisi avioeron vireille.