Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te hemmetti jaksatte töitä?

Vierailija
25.04.2017 |

Kohta taas lähdettävä töihin. En jaksa, väsyttää, en saanut kunnolla unta viime yönä. Silti on mentävä as-palvelu työhön. Joka on joka kannalta raskasta. Ei vaaan jaksaisi enää. Tiedän ettei työttömänkään elämä ole kummoista mutta on tää as-palvelu työ jostain ihan saatanasta. Miten jaksatte päivänne joka kestää monta tuntia ja as-tapahtumia on monta.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on vaan pakko jaksaa. En olisi minäkään jaksanut tänään aamulla nousta kahdeksaksi töihin mutta mitä muutakaan mä voin? Mulla ei ole rikasta perhettä/miestä joka maksaisi mun vuokran ja laskut ja elättäisi mut. Pakko hoitaa kaikki itse. Rumana, tissittömänä ja köyhänä naisena se on vaan synkkä totuus. N28

Miten se tissittömyys vaikuttaa töissä jaksamiseen?

Tissittömyys vaikuttaa siihen etten saa miestä elättämään mua. Toki rumuus vaikuttaa asiaan myös.

Ei meitä "tissikkäitäkään" kuule ukot elättele.

Vierailija
22/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se on vaan pakko jaksaa. En olisi minäkään jaksanut tänään aamulla nousta kahdeksaksi töihin mutta mitä muutakaan mä voin? Mulla ei ole rikasta perhettä/miestä joka maksaisi mun vuokran ja laskut ja elättäisi mut. Pakko hoitaa kaikki itse. Rumana, tissittömänä ja köyhänä naisena se on vaan synkkä totuus. N28

Miten se tissittömyys vaikuttaa töissä jaksamiseen?

Tissittömyys vaikuttaa siihen etten saa miestä elättämään mua. Toki rumuus vaikuttaa asiaan myös.

Ei meitä "tissikkäitäkään" kuule ukot elättele.

Eipä... No ainakin Teillä on mahdollisuus löytää mies. T. Tissitön

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla