Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te hemmetti jaksatte töitä?

Vierailija
25.04.2017 |

Kohta taas lähdettävä töihin. En jaksa, väsyttää, en saanut kunnolla unta viime yönä. Silti on mentävä as-palvelu työhön. Joka on joka kannalta raskasta. Ei vaaan jaksaisi enää. Tiedän ettei työttömänkään elämä ole kummoista mutta on tää as-palvelu työ jostain ihan saatanasta. Miten jaksatte päivänne joka kestää monta tuntia ja as-tapahtumia on monta.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä jaksakaan. Järjestelmän pitäisi olla joustavampi, enemmän mahdollisuuksia osa-aikaiseen tai lyhennettyyn työviikkoon. Sairasta, miten kaikki aika ja voimavarat kuluu työntekoon.

Vierailija
2/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on vaan pakko jaksaa. En olisi minäkään jaksanut tänään aamulla nousta kahdeksaksi töihin mutta mitä muutakaan mä voin? Mulla ei ole rikasta perhettä/miestä joka maksaisi mun vuokran ja laskut ja elättäisi mut. Pakko hoitaa kaikki itse. Rumana, tissittömänä ja köyhänä naisena se on vaan synkkä totuus. N28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei sitä joka päivä jaksaiskaan mutta palkka motivoi, en halua olla työtön koska se on nähty että niillä tuilla ei paljon ostella mitään eikä lähdetä esim matkoille. Kyllä sitä on vähän pakko jaksaa että saa rahaa.

Vierailija
4/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatinvalintakysymys, raa'asti sanottuna. Ei, en yritä vittuilla, vaan lähinnä vain muistutan, että missä elämänvaiheessa tahansa voit hakeutua uudelle alalle. 

Se onnistuu työttömyysetuudellakin:

http://te-palvelut.fi/te/fi/tyonhakijalle/ammatinvalinta_koulutus/omaeh…

Ei kannata hakata päätä seinään, vaan tehdä asialle jotakin. Myös työpaikan vaihdos voisi auttaa, jos se vain on mahdollista.

Vierailija
5/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan. Olen oikeasti tyytyväinen että sain vaan osa-aikaisen työn. Tietysti se näkyy taloudessa, mutta toisaalta mieluummin vähän vaatimattomampi elämä kuin sellainen jossa työ imee kaikki mehut.

Vierailija
6/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti, mutta vähän auttaa, että oon yrittäjä ja teen töitä kotona. Mitään asiakaspalvelua ei toden totta jaksaisi, jatkuvaluonteisesti ainakaan.

Vierailija
7/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska se on vaan pakko jaksaa. En olisi minäkään jaksanut tänään aamulla nousta kahdeksaksi töihin mutta mitä muutakaan mä voin? Mulla ei ole rikasta perhettä/miestä joka maksaisi mun vuokran ja laskut ja elättäisi mut. Pakko hoitaa kaikki itse. Rumana, tissittömänä ja köyhänä naisena se on vaan synkkä totuus. N28

Miten se tissittömyys vaikuttaa töissä jaksamiseen?

Vierailija
8/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvittaisi yhtään,olen tehnyt nyt kahta työtä 6 vuotta +siihen päälle kaikki muu normaali elämä,silti ei jää rahaa mihinkään ylimääräistä.

Jotenkin on tullut olo että tekisi mieli heittää pyyhe kehään,lopputili,potkia akka ja pennut vittuun,myydä kämppä ja antaa kaiken mennä ulosottoon,sitten soppahuollon asiakkaaksi kaupungin vuokrakämppään,sen jälkeen ei olisi huolta huomisesta.

Vierailija
9/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi, mutta kun on lapsia niin on pakko jaksaa. Jos jäisin työttömäksi, olisi se pahin mahdollinen asia juuri nyt kun lapset pieniä ja asuntolainaa ym.lainaa 200 000.

Vierailija
10/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis kärsii myös terveysongelmista. Masennus, kilppariongelmat.

Vierailija
11/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se töissäkäyminen juuri kenestäkään mitään huvia ole. Siksi siitä sitä palkkaa maksetaankin, korvauksena ajanmenosta ja vitutuksesta!

Kuvitteleeko esim. ykkönen, että meitä töissäkäyviä sitten "huvittaa" maksella toimeentulotukia ja vuokratukia niille, jotka downshiftaa, kun ei "huvita" olla töissä...?

Tuolla ajattelutavalla, että älä tee, jos ei huvita, tämä maa pysähtyy täysin. Kannattaisi ehkä ymmärtää, ettei aina VOI olla kivaa, ja ei kannatakaan, koska silloin se kiva ei enää tunnu kovinkaan kivalta.

Nelonen puhuu asiaa: aina voi tehdä siille työviihtymiselle jotain, niin että ei vituta ihan kympillä, vaan esim. vain vitosella.

Vierailija
12/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se motivoi kummasti töihinlähtöä, kun on kolme alaikäistä elätettävänä ja vielä pätkä asuntolainaa. Ei ole miestä, makaa tuolla hautausmaalla pari metriä multaa päällä. Ja sitä täällä vinkumista aihettanutta leskeneläkettä ei nyt mitään jättisummaa tule, jotta olisi voinut jäädä kotiin syljeskelemään kattoon ja lepäämään laakereille! Joten joka aamu, kun SAAN lähteä töihin, niin olen kiitollinen.

Vierailija
13/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te rakennetta tuollaisen perhe-laina-oravanpyörä-helvetin itsellenne

Vierailija
14/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se,että on työtä on minusta hyvä asia.Sillä jaksan ja muulla elämällä.Jos ei jaksa työviikkoja fyysisesti,niin silloin ei luultavasti liiku tarpeeksi/syö terveellisesti.Ei työ nyt yleensä fyysisesti/henkisesti niin kuormita etteikö hyvä kunto auta.

Moni ei tykkää tästä,koska hyvä kunto vaatii toimia.Tajuan toki,että esim.yksinhuoltajalle hankalaa,kannattaa etsiä lapsiparkki salilta.

Vierailija
15/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksakaan mutta lääkkeillä saa ihmeitä aikaan.

Vierailija
16/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli sanoa: jätä työsi ja ole kolmatta vuotta pitkäaikaistyöttömänä neljän seinän sisällä. Tilanteessa, missä kukaan - ei niin kukaan - halua sinua työhön, koska olet liian vanha, väärinkoulutettu, ylikoulutettu, koulutuksesi on vanhentunut, olet jäänyt kaikesta jälkeen.

Tule sen jälkeen puhumaan, miten v-maistä töiden tekeminen on.

Mutta kaikki em. rakentavammin: ryhdy aktiivisesti hakemaan toista työtä. Sinulla on hyvät mahdollisuudet saada toinen työpaikka, koska työnantajat arvostavat työssä olijaa - olipa se duuni miten ikävä hyvänsä. Työstä pääsee työhön. Onnea uuden, kiintoisamman työn etsintään!

Jos mahdollista, niin koeta keksiä vapaa-ajallesi jotain hyvin mieluista ja virkistävää. (Ei esim. ryyppäämistä, kuten niin monet tekevät "vastapainoksi" tylsälle työlleen). Olet varmaan levon ja loman, rentouksen tarpeessa. Tsemppiä sinulle.

Vierailija
17/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaapa pitkäaikaissairaan elämää. Ennen minuakin ärsytti mennä töihin, nyt en muuta toivokaan että olisin kuin muut. Hauskaa "maata kaikki päivät" eli hoitaa sairautta eristyksissä muista, elää niukasti ja taistella jatkuvasti byrokratiaa vastaan.

Vierailija
18/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko jaksaa, muuten tämä palsta näivettyy kokonaan.

Vierailija
19/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se tissittömyys vaikuttaa töissä jaksamiseen?

Tissittömyys vaikuttaa siihen etten saa miestä elättämään mua. Toki rumuus vaikuttaa asiaan myös.

Vierailija
20/22 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen löytäminen ei ole tisseistä kiinni! Ja miksi kenenkään miehen pitäisi elättää ketään aikuista ihmistä??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän