Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aineenvaihdunta meni rikki?

Vierailija
24.04.2017 |

Lopetin tupakoinnin joulukuussa ja lisäsin heti liikuntaa. Liikunta on reipasta ja monipuolista. Välillä on lepopäiviä ja välillä kunnon tehopäiviä. Vähän myöhemmin, olin kuukauden päästä siitä kun lopetin, jätin myös sokerin pois. Ja sitä meni ennen sitä aika reilusti.

Mutta, olen lihonut 5 kuukaudessa 23 kiloa!! Oikeasti en ymmärrä. Liikun enemmän, syön terveellisemmin. Eilen hölkkäsin 11 km, ilman ainuttakaan hikipisaraa. Hikoilu loppui siihen kun tupakointikin. Jos syön suolaista, se tuntuu kehossa useita päiviä. Maha ei toimi juurikaan, ehkä kerran viikkoon.

Alan olla aika loppu, paha olla, vaikea liikkua eikä vaatteet enää mahdu päälle. Mitä mä teen?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
25.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä päätin käydä lääkärissä. Tiedän että syön terveellisesti, liikun paljon ja muutenkin kaikki palikat on sillä lailla että ei lihoa pitäisi. On totta ettei vatsa toimi usein, mutta se ei myöskään ole kovana vaan melkein vesimäistä. En jaksa vängätä kuidusta sun muista täällä kun itsellä on tietotaitoa niiden suhteen ja tiedän ja olen satavarma että saan niitä tarpeeksi vaikka en sitä palvottua leipää syö.

Kävin tänään myös hölkällä, juoksin 15 min noin maksimisykkeellä. Ei hikeä, ei edes poskien punoitusta. Yleensä hölkkäilen peruskuntosykkeellä jossa hiki tulee mukavasti kuten myös jälkihiki. Olen myös yleensä hionnut kainaloista liikaakin, olen käyttänyt jo vuosia apteekin vahvoja antiperspirantteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla