Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa kerättiin kaikki -30 % lihatuotteet pois hyvissä ajoin ennen klo ilta ysiä

24.04.2017 |

Meillä siis klo 21 jälkeen nuo tuotteet 60 % alennuksella.

Meinaako ne työntekijät kärrätä aamusta ne lihat takaisin myyntiin -30 % hintaan?

Itse ostin 30 % alehintaan lihaa, jossa päiväykset ylihuomiselle. Sen jälkeen tuli työntekijät siivoamaan noi aletuotteet pois. Onko toi yleinenkin käytäntö?

Itse en noiden isompien ale-prosenttien perään haikaillut ja olin kaupassa sen verran aikaisin muutenkin, ettei kiinnostanut jäädä odottamaan tuota maagista kellonaikaa.

Jäi vain mietityttämään, kun tuntui toiminta jotenkin läpinäkyvältä, kun oli noissa lihoissa se 2 päivää päiväystäkin jäljellä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole kuullutkaan 60% alesta, asun Kymenlaaksossa. Missä tällästä tapahtuu!!?

Vierailija
22/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerätään hyväntekeväisyyteen. Monissa kaupoissa ei ole muita aleja, kuin -30%.

Vapaaehtoiset hakevat tuotteet joko illalla tai aikaisin aamuisin ja on tärkeää, ettei kylmäketju katkea ja hygienia säilyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn viemässä ne 30 % tuotteet jo kahdeksalta vaateosastolle vaatteiden taakse piiloon ja haen ne sitten kello 21. Tee näin. Säästö on huomattava. Jos epäilet pilaantumista, pistä ne kylmälaukkuun, joka löytyy k.o. kaupasta taloustavarapuolelta. Ja muista valvontakamerat! Niitä voi hämätä isolla viitalla, joka löytyy jokaisen vaatekaapista. Näin olen tehnyt siitä asti kun kyseinen ketju lopetti 50 % alennukset. Miwluummin 60 % kuin 50 %.

Höh.. mä käytän kaupan viittoja ja pyyhkeitä, sekä lakanoita. Ei tarvitse pestä omia!

Vierailija
24/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole kuullutkaan 60% alesta, asun Kymenlaaksossa. Missä tällästä tapahtuu!!?

Ainakin meidän Korson *** K-kaupassa on usein alelaari mistä löytyy -60% tuotteita.

Sinkkumies

Vierailija
25/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääkaupunkiseudun s-kaupoissa klo 21-23 punalaputetuista tuotteista (-30%) saakin -60%

Vierailija
26/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin jaan huomenna rahaa avonaisesta lomsastani klo 21.00 jälkeen, vahinko vaan että lompsa ei ole avoin siihen aikaan.

Kun näette minut huomenna kylällä klo.8.30 niin jaan pari tonnia käteistä. Vahinko vaan että en ole kylällä klo.8.30.

:D

Vierailija
27/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se olisi, että ne annettaisiin hyväntekeväisyyteen tai valmistettaisiin tiskiin ruoiksi. Mutta toi jälkimmäinen...tuskin niitä ruokia kaupoissa tehdään. Eiköhän se "kotiruoka" tule jostain aika isosta laitoksesta.

Vierailija
28/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin eilen ostaa Alepan paistopisteen piirakoita, ne on klo 21 jälkeen -60%. Olin kassalla 20:58 ja myyjä otti normihinnan. Kysyin että eikö se tosiaan voi joustaa kahta minuuttia kun ostaisin ne jo kuivahtaneet tuotteet pois. Ei kuulemma voinut. Jätin kaiken hihnalle ja poistuin paikalta. Mun mielestä on naurettavaa, että koko päivän hyllyssä olleet tuotteet halutaan mieluummin kirjata hävikkiin kuin myydä pois.

Jos kassaan on syötetty että -60% alennus tulee klo 21:00 eteenpäin? Pälähtikö päähäsi, ettei kassatyttö ihan oikeasti pysty muuttamaan sitä systeemiä? Ja nykymaailmassa ei huvita saada potkuja joustamattoman asiakkaan takia. Miksi et viivytellyt itse kaupassa 2 minuuttia niin ei olisi ollut ongelmaa?

Vierailija
29/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn viemässä ne 30 % tuotteet jo kahdeksalta vaateosastolle vaatteiden taakse piiloon ja haen ne sitten kello 21. Tee näin. Säästö on huomattava. Jos epäilet pilaantumista, pistä ne kylmälaukkuun, joka löytyy k.o. kaupasta taloustavarapuolelta. Ja muista valvontakamerat! Niitä voi hämätä isolla viitalla, joka löytyy jokaisen vaatekaapista. Näin olen tehnyt siitä asti kun kyseinen ketju lopetti 50 % alennukset. Miwluummin 60 % kuin 50 %.

Ilmeisesti olet porvoolainen? Näistä vinkeistä saisi legendaarisen AV-ketjun jauhenlihan pesemisen ja kyykkyvatkauksen lisäksi. 

Jos jauhenlihan on vienyt sinne vaatteiden taakse jemmaan jo klo20, ne pitää sitten kotona pestä kahdesti kylmällä vedellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän