Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupassa kerättiin kaikki -30 % lihatuotteet pois hyvissä ajoin ennen klo ilta ysiä

24.04.2017 |

Meillä siis klo 21 jälkeen nuo tuotteet 60 % alennuksella.

Meinaako ne työntekijät kärrätä aamusta ne lihat takaisin myyntiin -30 % hintaan?

Itse ostin 30 % alehintaan lihaa, jossa päiväykset ylihuomiselle. Sen jälkeen tuli työntekijät siivoamaan noi aletuotteet pois. Onko toi yleinenkin käytäntö?

Itse en noiden isompien ale-prosenttien perään haikaillut ja olin kaupassa sen verran aikaisin muutenkin, ettei kiinnostanut jäädä odottamaan tuota maagista kellonaikaa.

Jäi vain mietityttämään, kun tuntui toiminta jotenkin läpinäkyvältä, kun oli noissa lihoissa se 2 päivää päiväystäkin jäljellä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kauppa?

Vierailija
2/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kysynyt siltä myyjältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kerätäänkö ne kenties hyväntekeväisyyteen. Olen joskus saanut ruokajonosta ei päiväysvanhaa(kin).

Vierailija
4/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit kysynyt siltä myyjältä.

Ihan kun se siihen vastaa

Vierailija
5/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne meni hyväntekeväisyyteen.

6/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai kerätäänkö ne kenties hyväntekeväisyyteen. Olen joskus saanut ruokajonosta ei päiväysvanhaa(kin).

En osaa sanoa. Hyvähän se olisi, jos hyväntekeväisyyteen kerättiin.

Vierailija
7/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole kyllä meillä käynyt noin. Ja aika usein pörrään ennen ysiä kaupassa bongailemassa oransseja lappuja. Ja kärkyn vielä sen isomman alennuksenkin.

Vierailija
8/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kaupat lajoittaa noita tuotteita ruokakeräyksiin. Niitä sitten jaetaan vähävaraisille.

9/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa kävin ja ei tullut kysyttyä myyjältä. En katsonut asiaa niin tärkeäksi mutta jälkikäteen jäi mietityttämään.

Vierailija
10/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä tehdään huominen palvelupisteen ruoka yön pimeinä tunteina!

Vierailija
11/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritin eilen ostaa Alepan paistopisteen piirakoita, ne on klo 21 jälkeen -60%. Olin kassalla 20:58 ja myyjä otti normihinnan. Kysyin että eikö se tosiaan voi joustaa kahta minuuttia kun ostaisin ne jo kuivahtaneet tuotteet pois. Ei kuulemma voinut. Jätin kaiken hihnalle ja poistuin paikalta. Mun mielestä on naurettavaa, että koko päivän hyllyssä olleet tuotteet halutaan mieluummin kirjata hävikkiin kuin myydä pois.

Vierailija
12/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan niin on että taisivat mennä palvelupistesapuskoiden raaka-aineeksi. Eihän ne niihin tuoreita ruokatarvikkeita käytä mitkä menee hyllyssä hyvällä hinnalla kaupaksi vaan alennuspakkauksia, joissa päiväys paukkuu millä saapi valmiina ruokana moninkertaisen katteen. Kiire kerätä pois ennen kuin tulee kaikki myytyä pilkkahintaan..

Vierailija
13/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä tehdään jauhelihaa lihatiskille. Siksi.

Vierailija
14/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä yritin eilen ostaa Alepan paistopisteen piirakoita, ne on klo 21 jälkeen -60%. Olin kassalla 20:58 ja myyjä otti normihinnan. Kysyin että eikö se tosiaan voi joustaa kahta minuuttia kun ostaisin ne jo kuivahtaneet tuotteet pois. Ei kuulemma voinut. Jätin kaiken hihnalle ja poistuin paikalta. Mun mielestä on naurettavaa, että koko päivän hyllyssä olleet tuotteet halutaan mieluummin kirjata hävikkiin kuin myydä pois.

Mikset ite joustanu? Jos myyjät joustais aina niin kohta niitä asiakkaita ois kassalla lapputuotteiden kanssa klo 20:55 kinaamassa. En halua olla ilkeä, MUTTA ehkä niillä on tarkat ohjeistukset.

Vierailija
15/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niistä tehdään jauhelihaa lihatiskille. Siksi.

Seuraavan päivän lihatiskiltä kaikki paistit myydään oivallisesti ja voidaan laittaa lappu: Tänään jauhettua paistijauhelihaa!

Vierailija
16/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan niin on että taisivat mennä palvelupistesapuskoiden raaka-aineeksi. Eihän ne niihin tuoreita ruokatarvikkeita käytä mitkä menee hyllyssä hyvällä hinnalla kaupaksi vaan alennuspakkauksia, joissa päiväys paukkuu millä saapi valmiina ruokana moninkertaisen katteen. Kiire kerätä pois ennen kuin tulee kaikki myytyä pilkkahintaan..

Jos tuotteissa on vielä päiväystä, niin miksi eivät saisi valmistaa ruokia palvelutiskiin niistä? Sehän on vaan fiksua.

Tosiaan eri kaupoissa on eri käytännöt. Voi mennä hyväntekeväisyyteen, ja osassa ei edes alennuksella myydä saman päivän tuotteita. Osastovastaavalla on myös illalla paljon hommia, jotka pitää hoitaa ennen sulkemista, ja jostain kohtaahan se päiväystuotteiden pois kerääminen on aloitettava. Kaikkea ei ehdi poistaa myynnistä samalla kellonlyömällä.

Vierailija
17/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran mulla vanheni tuommoinen lihatiskillä myytävä irtojauheliha matkalla kotiin. Kotona se haisi jo!

Sen jälkeen olen ostanut ainoastaan valmispakkauksia.

Vierailija
18/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainoskikka tuo -60%. Eli myydään -60% alennuksella mutta ei sitten myydäkkään kun ei sitä alennustuotetta ole enää myynnissä :)

Vierailija
19/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mainoskikka tuo -60%. Eli myydään -60% alennuksella mutta ei sitten myydäkkään kun ei sitä alennustuotetta ole enää myynnissä :)

Jaa no kyllä mä ostan ihan jatkuvasti -60% alennuksella. Käyn isommassa kaupassa, jossa tuotteet viedään käsistä, joten viimeistään puol yhdeksältä oon kaupassa, kerään tuotteet ja himmaan puol tuntia ennen kuin meen kassalle :D

Vierailija
20/29 |
24.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn viemässä ne 30 % tuotteet jo kahdeksalta vaateosastolle vaatteiden taakse piiloon ja haen ne sitten kello 21. Tee näin. Säästö on huomattava. Jos epäilet pilaantumista, pistä ne kylmälaukkuun, joka löytyy k.o. kaupasta taloustavarapuolelta. Ja muista valvontakamerat! Niitä voi hämätä isolla viitalla, joka löytyy jokaisen vaatekaapista. Näin olen tehnyt siitä asti kun kyseinen ketju lopetti 50 % alennukset. Miwluummin 60 % kuin 50 %.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi